گوناگون

DJI به سمت تولید دوچرخه های الکترونیکی و سیستم های رانندگی می رود

DJI با سیستم درایو جدید Avinox و نام تجاری دوچرخه الکترونیکی Amflow در حال گسترش به سمت دوچرخه های برقی است. این شرکت که بیشتر به خاطر پهپادهایش شناخته می شود، اولین دوچرخه الکترونیکی خود – دوچرخه کوهستان الکتریکی فیبر کربنی Amflow PL – را با موتور Avinox و باتری با شارژ سریع، تا پایان سال روانه بازار می کند.

این دوچرخه دارای بسیاری از ویژگی های هوشمند و قدرتمند است که در یک دوچرخه الکترونیکی نسبتا سبک وزن بسته بندی شده که باید توجه رقبایی مانند Bosch و Specialized را به خود جلب کند. به عنوان ویترینی برای سیستم درایو جدید Avinox DJI، دوچرخه الکترونیکی Amflow PL دارای حداکثر گشتاور بسیار چشمگیر 120 نیوتن متر و قدرت افزایش تقاضای 1000 وات برای غلبه بر تندترین شیب ها است.

با این حال، موتور میان‌درایو “بسیار بی‌صدا” آن برای خروجی اسمی 250 وات با حداکثر توان 850 وات رتبه‌بندی شده است. باتری قابل جابجایی 800 وات ساعتی آن می تواند با استفاده از شارژر GaN 2A/508W Amflow در 1.5 ساعت سریع از صفر تا 75 درصد شارژ شود. علیرغم این همه توان و ظرفیت باتری، Amflow PL فقط 19.2 کیلوگرم (کمی بیش از 42 پوند) وزن دارد که بخشی از آن به لطف قاب فیبر کربنی 2.27 کیلوگرمی و سیستم درایو 2.52 کیلوگرمی Avinox است.

این دوچرخه دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی OLED دو اینچی است که در قاب ادغام شده و یک برنامه Avinox برای دسترسی بی سیم به دوچرخه و تمام داده های سواری دارد. دوچرخه در صورت بروز مشکل زنگ هشداری را به صدا در می آورد و موقعیت خود را در برنامه به شما هشدار می دهد. چهار حالت کمک پدال دارد، از جمله حالت خودکار که تحویل نیرو را بر اساس مقاومت سواری تطبیق می دهد.

نقاط برجسته یک پورت شارژ USB برای تلفن یا رایانه دوچرخه شما، یک سیستم تعلیق کامل از Fox، و یک قاب است که می تواند هر دو چرخ عقب 27.5 و 29 اینچی را در خود جای دهد. این شرکت همچنین در چند سال گذشته در حال توسعه راه حل های رانندگی هوشمند برای خودروها در چین بوده است که برخی از آنها را می توان در چندین مدل خودرو یافت. اخیراً، این شرکت با راه‌اندازی اولین نیروگاه‌های خود به بازار باتری‌های مصرفی بزرگ گسترش یافته است. انتظار می رود Amflow PL در سه ماهه چهارم عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا