نرم افزار و اینترنت

پروتون نسخه ای از Google Docs را راه اندازی کرد

پروتون اکنون نسخه‌ای از Google Docs را در سرویس ذخیره‌سازی ابری Drive خود دارد و مانند سایر محصولات این شرکت، با رمزگذاری سرتاسر ارائه می‌شود. این شرکت می‌گوید طعم Docs “راه‌حل منحصربه‌فردی را در بازاری فراهم کرده که اکثر محصولات محبوب حریم خصوصی را نادیده می‌گیرند” و آن را برای استفاده در صنایع بهداشتی، رسانه، مالی و حقوقی مناسب می‌کند.

Proton Docs دارای گزینه‌های قالب‌بندی و جاسازی تصویر پیشرفته مانند Google Docs است، و می‌تواند اسناد را در قالب‌های مختلف از جمله مایکروسافت .docx ایجاد، باز و ویرایش کند. همچنین دارای ابزارهای همکاری مشابه Google Docs است. کاربران می‌توانند از هر کسی دعوت کنند تا اسناد خود را مشاهده و ویرایش کنند، اگرچه از آنهایی که حساب پروتون ندارند، خواسته می‌شود ابتدا یک حساب ایجاد کنند.

سطح رایگان پروتون درایو شامل ویژگی‌های سند ضروری است، بنابراین افراد در صورت عدم تمایل مجبور به پرداخت هزینه برای این سرویس نیستند. شرکت کنندگان می توانند نظراتی را به سند اضافه کنند، به آنها پاسخ دهند و آنها را حل کنند. و کاربران حضور سایر شرکت‌کنندگان و مکان‌نمای مکان‌نمای آن‌ها را بلافاصله مشاهده خواهند کرد تا بدانند چه کسی روی کدام قسمت از سند کار می‌کند و ویرایش‌های آن‌ها با هم تداخل نداشته باشد.

پروتون اشاره نکرد که آیا انتشار Docs به این معنی است که در آینده مشابه دیگر برنامه‌های Workspace گوگل را عرضه خواهد کرد یا خیر، اما این شرکت در چند سال گذشته محصولات خود را با چندین محصول مختلف گسترش داده است. Docs طی روزهای آینده راه خود را به کاربران پروتون باز خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا