نرم افزار و اینترنت

مشترکین اسنپ چت پلاس حالا می توانند یک خانه مجازی روی نقشه داشته باشند

مشترکین اسنپ چت پلاس ویژگی جدیدی دریافت می کنند که به شما امکان می دهد خانه مجازی خود را برای خودنمایی در اسنپ مپ طراحی کنید. شما می توانید خانه خود را در هر زمان با بازدید از نقشه مشاهده کنید، همانطور که می توانید مکان خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

گزینه‌های سفارشی‌سازی شما از کلبه‌های شلوغ گرفته تا اقامتگاه‌ها و قلعه‌های عجیب و غریب چند طبقه است. اساساً به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی خود را با جذابیت محدودتری نسبت به ساختارهای مکعبی خاکستری بی‌جانی که معمولاً نقشه را پر می‌کنند، نشان دهید. در حال حاضر ابزار دیگری وجود ندارد به جز اینکه به اعضای اسنپ چت پلاس کمی چیز اضافه می دهد تا یک اشتراک دیگر رسانه های اجتماعی را در بودجه ماهانه آنها توجیه کند.

اسنپ چت ترها پریمیوم همچنین به زودی شاهد همراهی حیوانات خانگی خود با Bitmoji آنها در حین تایپ در چت ها و همچنین امکان ارسال اسنپ های کوچکی که در کسری از ثانیه منقضی می شوند (به سرعت 0.10 ثانیه) خواهند بود. همه کاربران یک “آینه” دریافت خواهند کرد که به شما امکان می‌دهد با استفاده از دوربین سلفی گوشی خود، در حالی که یک Bitmoji را سفارشی می‌کنید، خود را مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا