گجت و پوشیدنی

متا کوئست بزودی از مولتی تسکینگ 6 پنجره ای پشتیبانی خواهد کرد

 مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در حساب تردز اعلام کرد که این شرکت نسخه 67 Horizon OS را برای هدست‌های Quest عرضه می‌کند. یکی از بهترین چیزها در مورد به روز رسانی، ویژگی آزمایشی جدیدی است که به دارندگان Quest اجازه می دهد تا با حداکثر شش پنجره مجازی چند کار را انجام دهند.

با این کار، متا کوئست قادر به رقابت با هدست اپل ویژن پرو خواهد بود که هزینه زیادی دارد. پس از نصب به‌روزرسانی Horizon OS نسخه 67 بر روی هدست Quest، می‌توانید با رفتن به Settings > Experimental and turning، آن را فعال کنید. پس از روشن شدن این ویژگی، می‌توانید سه پنجره را که متا آن را طرح‌بندی “hinged” می‌نامد متصل کنید.

علاوه بر این، می توانید آزادانه تا سه پنجره را به صورت مجازی در هر کجا که بخواهید جابجا کرده و اندازه آن را تغییر دهید. ویژگی آزمایشی که به شما امکان می دهد با حداکثر شش پنجره مجازی با به روز رسانی Horizon OS نسخه 67 چند کار انجام دهید، برای Quest Pro، Quest 2 و Quest 3 در دسترس است.

کاربران کوئست گزینه‌های بیشتری دارند و می‌توانند بدون از دست دادن پنجره دور شوند. آخرین به روز رسانی Horizon OS نسخه 67 همچنین دکمه “Theater View” را به همراه دارد. این دکمه پنجره فعال را بزرگ و بقیه را کم می کند. می توان از آن با مرورگر، پخش کننده ویدیو و سایر برنامه ها و ویندوزهای دو بعدی استفاده کرد.

متا بخش Horizon Feed را نیز اضافه کرده که محتوای سازندگان منتخب مانند A Wolf in AR و SteveKnows را برجسته می کند. ظاهراً این روش جدیدی برای کشف برنامه ها و بازی های جدید است و به شما امکان می دهد پست ها را لایک کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا