سخت افزار

عرضه کیبورد مکانیکی Red Magic Ice Domain با نرخ نمونه برداری 4000 هرتز

رویداد لانچ Red Magic Esports Universe فقط مربوط به بازی ها نبود. این شرکت از یک سلاح جدید برای گیمرها رونمایی کردند: کیبورد مکانیکی Red Magic Ice Domain. این کیبورد صرفه جویی در فضا را با چیدمان جمع و جور 84 کلیدی و قاب میانی حک شده با CNC در اولویت قرار می دهد تا حسی لوکس داشته باشد.

یک دستگیره قابل برنامه ریزی در کناره امکان سفارشی سازی آسان را فراهم می کند، در حالی که پوسته جداشدنی مغناطیسی تمیز کردن را آسان می کند. به‌علاوه، با جلوه‌های نورپردازی همگام Magic Light RGB، جو را شخصی کنید. کیبورد جدید Red Magic Ice Domain دارای طراحی دو تراشه Nordic + NXP است که از اتصالات سیمی با نرخ نظرسنجی 8000 هرتز برای پاسخ های سریع رعد و برق و اتصالات بی سیم با نرخ نمونه برداری 2.4 گیگاهرتز 4000 هرتز برای حداقل تأخیر پشتیبانی می کند. اتصال بلوتوث تطبیق پذیری را برای تنظیمات مختلف اضافه می کند.

این کیبورد شامل طراحی قابل تعویض با کلید کامل است که به شما امکان می‌دهد تجربه تایپ خود را با سوئیچ‌های مورد علاقه‌تان شخصی‌سازی کنید. این محصول همچنین مجهز به سوئیچ‌های SPEED Pro اصلی Red Magic است و باتری داخلی 6000 میلی‌آمپر ساعتی، آن را برای جلسات طولانی‌تر بازی مناسب می کند. کیبورد مکانیکی جدید Red Magic Ice Domain قرار است با قیمت 151 دلار راهی بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا