گجت و پوشیدنی

آمازون Echo Spot با نمایشگر بهبود یافته و طراحی جدید عرضه کرد

آمازون Echo Spot را که چهره ای آشنا در مجموعه دستگاه های الکسا است، دوباره معرفی کرد. این نمایشگر هوشمند مینیاتوری به طور خاص برای میزهای خواب یا میز کار طراحی شده و در درجه اول به عنوان یک ساعت زنگ دار هوشمند قابل تنظیم عمل می کند. قسمت مرکزی Echo Spot یک صفحه نمایش لمسی 2.83 اینچی است که نیمه بالایی دستگاه را اشغال می کند. برخلاف صفحه‌نمایش دایره‌ای نسخه اصلی با حاشیه‌های ضخیم، نمایشگر جدید طراحی نیمه‌دایره‌ای مدرن‌تری ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش زمان و تاریخ را در یک نگاه نشان می دهد. کاربران می توانند تجربه خود را با صفحه های ساعت مختلف شخصی سازی کنند. علاوه بر این، آمازون تصاویر ویژه ای را برای عملکردهای اصلی مانند آلارم، پخش موسیقی و پیش بینی آب و هوا در نظر گرفته است. این تصاویر شامل تصاویری مانند خورشید درخشان، ابرهای طوفانی یا دانه‌های برف بسته به آب و هوا است. رابط کاربری را نیز می‌توان با شش رنگ سفارشی کرد: نارنجی، بنفش، سرخابی، لیمویی، آبی.

در زیر نمایشگر یک اسپیکر جلویی 1.73 اینچی وجود دارد که در پشت توری مشبک پنهان شده، که مشابه اسپیکر نسل پنجم Echo Dot و Echo Dot with Clock است. میکروفون‌های داخلی به کاربران اجازه می‌دهند تا از طریق دستورات صوتی با الکسا تعامل داشته باشند و یک دکمه بی‌صدا کردن میکروفون وجود دارد که به راحتی بین دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در بالای دستگاه قرار می‌گیرد.

برای کاربران آگاه به حریم خصوصی، Echo Spot بر خلاف Echo Show 5 یا Show 8 دوربین ندارد. صداهای ضبط شده را می توان از طریق برنامه Alexa در دستگاه های اندروید یا iOS حذف کرد. Echo Spot همچنین دارای یک سنسور حرکت است که به کاربران امکان می دهد با ضربه زدن به بالای دستگاه، آلارم ها را حذف کنند. برای کسانی که می‌خواهند آن را بخرند، آمازون Echo Spot حدود 79.99 دلار قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا