گجت و پوشیدنی

ناتینگ از CMF Watch Pro 2 و Buds Pro 2 رونمایی کرد

زیر مجموعه فرعی CMF شرکت ناتینگ امروز علاوه بر معرفی گوشی CMF Phone 1 دو محصول دیگر با نام Watch Pro 2 و Buds Pro 2 را به نمایش گذاشت. اینها جانشین CMF Buds Pro و CMF Watch Pro سال گذشته هستند و به روز رسانی های گسترده ای را ارائه می دهند.

CMF Watch Pro 2 مجهز به صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED گرد با وضوح 466 در 466 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این صفحه نمایش حداکثر روشنایی 620 نیت داشته و بیش از 100 گزینه واچ فیس دارد. همچنین ناتینگ حاشیه های قابل تعویض منحنی و مسطح ساعت را برای Watch Pro 2 معرفی کرده که در ترکیب با گزینه های بند ساعت 22 میلی متری به شما امکان می دهد ظاهر آن را مطابق با سبک خود تغییر دهید.

این ساعت دارای یک قاب آلیاژ آلومینیومی و فریم میانی و همچنین یک عنصر تاج برای پیمایش در رابط کاربری است. جدیدترین صفحه ویجت های قابل تنظیم برای امسال هستند که فقط یک انگشت از صفحه اصلی فاصله دارند. همچنین می توانید ویجت های خود را در برنامه CMF Watch سفارشی کنید.

Watch Pro 2 ترکیب معمولی از خوانش های سلامتی شما از جمله ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، استرس و خواب را با الگوریتم به روز تشخیص خواب رهگیری می کند. همچنین بیش از 120 حالت ورزشی را با الگوریتم Cywee اختصاصی، تمرینات اینتروال، مناطق منابع انسانی شخصی و تمرینات گرم کردن دریافت می‌کنید. گیرنده GPS آنبورد تضمین می کند که پیاده روی، دویدن و پیاده روی شما ردیابی می شود. می‌توانید داده‌های تمرین خود را با Strava، Apple Health و Google Health Connect اکسپورت کنید.

همچنین می توانید تماس برقرار کنید، پخش رسانه را کنترل کنید و اعلان ها را در ساعت دریافت کنید. این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و از باتری 305 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در 11 روز استفاده معمولی و 9 روز استفاده سنگین رتبه بندی شده است. CMF Watch Pro 2 در رنگ های مشکی، نارنجی و آبی روشن با قیمت 69 دلار عرضه می شود.

CMF Buds Pro 2 دارای طراحی مشابه با CMF Buds است اما برخی ارتقاء قابل توجه را در داخل ارائه می دهد. مهمترین آنها درایورهای دوگانه با درایورهای دینامیک 11 میلی متری و توییترهای مسطح 6 میلی متری برای کیفیت صدای غنی تر هستند. Buds Pro 2 همچنین از کدک LDAC برای پخش صدا با نرخ بیت بالا و حذف نویز تطبیقی ​​(ANC) پشتیبانی می کند که گفته شده تا 50 دسی بل نویز اطراف را خفه می کند.

یکی دیگر از موارد جالب این است که شماره‌گیر روی کیس اکنون یک دکمه کاملاً کامل است تا بتوانید میزان صدا را تنظیم کنید، تماس‌ها را بپذیرید و قطع کنید، و ANC را روشن یا خاموش کنید. بر روی هر هدفون 3 میکروفون با الگوریتم‌های به‌روز شده برای دریافت صدا و کاهش نویز باد وجود دارد. هیچ چیز همچنین جلوه صوتی فضایی را برای تجربه صدای فراگیر ارائه نمی دهد. عمر باتری از جوانه ها و کیس آنها تا 41 ساعت کل زمان پخش با ANC خاموش و 30 ساعت با ANC روشن رتبه بندی شده است. CMF Buds Pro 2 در رنگ‌های مشکی، نارنجی و آبی روشن و آبی با قیمت 59 دلار عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا