گجت و پوشیدنی

انتشار جزئیاتی از آپدیت حسگر سلامت برای گلکسی واچ های آینده

دو روز تا عرضه Galaxy Unpacked باقی مانده و سامسونگ از سکوت قبل از شروع رویداد استفاده می کند تا بر روی یکی از ویژگی های سری گلکسی واچ آینده یعنی سنسور BioActive به روز شده، تمرکز کند. این سنسور نسبت به نسخه اصلی سری گلکسی واچ 6 فعلی، اندازه گیری های سلامت دقیق تری را ارائه می دهد. این ویژگی‌های سلامتی پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه را امکان‌پذیر می‌سازد.

اولین ویژگی Advanced Glycation End Products (AGEs) را نشان می دهد؛ این شاخص سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی است که تحت تأثیر سبک زندگی و عادات غذایی شما قرار دارد. این برای پایش چگونگی بهبود تناسب اندام شما با تغییر رژیم مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی‌های بیشتری وجود خواهد داشت، اما سامسونگ فعلاً آن‌ها را مخفی نگه می‌دارد.

با بازگشت به سنسور، یک تعمیر اساسی دریافت کرده است. طراحی جدید LEDهای بیشتری با رنگ های مختلف (آبی، زرد، بنفش و حتی فرابنفش علاوه بر چراغ های سبز، قرمز و مادون قرمز آشنا) اضافه می کند. مهندسان سامسونگ همچنین توانستند محل قرارگیری هر LED را بهینه کنند. نور آن LEDها توسط فتودیودها گرفته می شود که بهبود یافته اند؛ سامسونگ ادعا می کند که دیودهای نوری در سنسور جدید BioActive عملکرد دو برابر دیودهای سنسور قدیمی دارند.

در مجموع، این پیشرفت ها ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، کیفیت خواب و نظارت بر سطح استرس را دقیق تر ارائه می دهند. سنسور جدید همچنین در هنگام اندازه گیری ضربان قلب در طول تمرینات فشرده از دقت بالایی (30 درصد بهتر) برخوردار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا