موبایل و تبلت

بهترین گوشی های تاشو موجود بازار در سال 2024

ما در آستانه عرضه نسل جدید گوشی‌های سامسونگ گلکسی فولد و فلیپ قرار داریم. پیش از رونمایی گلکسی Unpacked در ماه آتی، موتورولا از خط تولید Razr 2024 خود پرده‌برداری کرده که هنوز وارد بازار نشده است. این به معنای ورود چهار مدل جدید گوشی تاشو به بازار در آینده نزدیک است. با این وجود، این‌ها گزینه‌های پیشنهادی ما برای بهترین تلفن‌های تاشویی هستند که هم‌اکنون می‌توانید خریداری کنید.

اگرچه تلفن‌های تاشو همچنان دارای نقاط ضعفی هستند، از جمله قیمت‌های بالاتر، اما نمایشگرهای قابل انعطاف آن‌ها تجربه‌ای سرگرم‌کننده و منحصر به فرد را فراهم می‌کنند که با گوشی‌های هوشمند معمولی قابل مقایسه نیست. تا به امروز، سری گلکسی Z سامسونگ با دو مدل تاشو خود (تبلت تاشو گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5) بیشترین تعداد تولیدات در میان گوشی‌های تاشو را داشته است، اما اکنون دیگر تنها شرکتی نیست که در این عرصه فعالیت می‌کند.

پیکسل فولد، اولین گوشی تاشو گوگل، با وجود برخی ابهامات، یک تلاش قابل توجه است. گوشی تاشو موتورولا ریزر پلاس 2023 در بررسی‌های اخیر، نیز امتیاز بالایی کسب کرده و نسخه ارزان‌تر ریزر، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ای است که تا به حال دیده‌ایم علاوه بر این، گوشی‌های تاشو آنر و اوپو گزینه‌های مناسبی برای مصرف‌کنندگان هستند. در ادامه به برخی از بهترین های گوشی های تاشو موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

بهترین گوشی تاشو برای بهره وری و سرگرمی

گلکسی زد فولد 5 نمایانگر پیشرفت تدریجی است که صفحه نمایش بزرگ تاشوی سامسونگ را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. اگر به دنبال گوشی‌ای می‌گردید که بتواند همچون تبلتی برای مطالعه اسناد کاری، اجرای همزمان چند برنامه روی صفحه و تماشای فیلم‌ها عمل نماید، Galaxy Z Fold 5 بهترین گزینه پیشنهادی ما می‌باشد.

گوگل پیکسل فولد ممکن است دارای دوربین‌های بهتری باشد، اما صفحه نمایش روشن‌تر گلکسی زد فولد 5، گوشی سامسونگ را در رسیدن به هدفش موفق‌تر می‌سازد: یک نمایشگر بزرگ که به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد. قیمت 1800 دلاری برای گلکسی زد فولد 5 همچنان دشوار است و این محصول را برای بسیاری از مردم دور از دسترس قرار می‌دهد. با این حال، اگر توانایی پرداخت این مبلغ را دارید، این گوشی تاشو بزرگ بهترین ترکیب گوشی و تبلت از سامسونگ است. بررسی گلکسی زد فولد 5 را مطالعه کنید.

بهترین قابلیت تاشو برای دوستداران گوگل

گوگل در اولین تجربه خود با یک گوشی تاشو، بسیاری از جنبه‌ها را به خوبی اجرا کرده است. صفحه نمایش بزرگ کاور برای استفاده هنگامی بسته بودن گوشی، فوق‌العاده است و طراحی باریک آن به این معناست که به جیب‌های شما فشار زیادی وارد نمی‌کند. پیکسل فولد با طراحی کتابی مانندش، کاملاً صاف بسته می‌شود و در هنگام بسته بودن به عنوان یک گوشی معمولی بسیار کاربردی است، در حالی که امکان استفاده از صفحه‌نمایش داخلی 7.6 اینچی را در صورت لزوم فراهم می‌آورد.

عملکرد کلی دستگاه مطلوب است و سیستم دوربین آن نیز عالی می‌باشد. اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دنیای گوشی‌های تاشو هستید، این دستگاه با دوربین فوق‌العاده‌اش گزینه‌ای ایده‌آل است.

بهترین گوشی تاشو

گلکسی زد فلیپ 5 بزرگترین پیشرفتی است که در گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم. سامسونگ اندازه صفحه کاور که در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد را به طور چشمگیری افزایش داده، به این معنا که می‌توانید بدون نیاز به باز کردن گوشی، مسیرهای خود را جستجو کنید، عکس بگیرید و پیام‌ها را ارسال نمایید.

این ترکیب از عمر باتری قوی و طراحی مستحکم Z Flip، آن را به یک گزینه برتر تبدیل می‌کند. گلکسی زد فلیپ 5 ممکن است گوشی تاشو مورد علاقه‌ی هرکسی باشد، اما همچنان نواقصی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشت. با قیمت 1000 دلار، هنوز برای یک گوشی بدون دوربین تله‌فوتو گران است و همه اپلیکیشن ها مانند موتورولا ریزر پلاس به طور بومی روی صفحه جلو کار نمی‌کنند.

بهترین جایگزین کامپکت سامسونگ

موتورولا ریزر پلاس در سال 2024 سطح گوشی‌های تاشو را ارتقا داده است. صفحه نمایش خارجی 3.6 اینچی آن امکان استفاده از تقریباً تمام برنامه‌ها را بدون نیاز به باز کردن گوشی فراهم می‌کند، و علاوه بر این، عمر باتری آن به قدری طولانی است که می‌تواند شما را در طول یک روز پرمشغله همراهی کند. همچنین از گلکسی زد فلیپ 5 نازک‌تر است که می‌تواند آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل کند که اولویت‌شان قابلیت حمل گوشی است.

در حالی که ما به‌طور کلی گلکسی زد فلیپ 5 را به‌عنوان بهترین گوشی تاشو توصیه می‌کنیم، اگر به دنبال طراحی نازک‌تری هستید و می‌خواهید بدون زیاده‌روی در صدا، از برنامه‌های بیشتری روی صفحه‌نمایش خارجی استفاده کنید، باید ریزر پلاس را در نظر بگیرید. ریزر پلاس در طول آزمایش‌ها شکننده‌تر از گلکسی زد فلیپ 5 بود، اما قطعاً نازک‌تر است و برای کسانی که به جمع‌وجور بودن اهمیت می‌دهند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

بهترین قابلیت تاشو برای خریداران ارزان قیمت

موتورولا ریزر 2023 به عنوان مقرون به صرفه‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی تاشو شناخته می‌شود، با قیمتی 700 دلاری که به مراتب کمتر از قیمت پایه 1000 دلاری گوشی‌های تاشویی نظیر ریزر پلاس و گلکسی زد فلیپ 5 است. موتورولا برای دستیابی به این قیمت مقرون به صرفه، برخی مسائل را، مانند جایگزینی صفحه نمایش بزرگ جلویی رقبا با یک صفحه نمایش اکسترنال کوچکتر به اندازه 1.5 اینچ پذیرفته است.

 

کمبودهای کمتر مشهود اما دردناک‌تری نیز وجود دارد: به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید تنها برای سه سال و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی غیرقابل ارتقاء که در صورت استفاده، نیازمند تکیه بر فضای ذخیره‌سازی ابری خواهید بود. اگر مایل به پذیرش این مصالحه‌ها هستید، Razr 2023 یک گوشی فوق‌العاده با طراحی مدرن، صفحه نمایش اصلی بزرگ 6.9 اینچی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی شفاف است (کمتر درباره سایر لنزهای فوق‌العاده عریض آن صحبت کنیم، بهتر است).

این تلفن برای کسانی مناسب است که می‌خواهند تجربه‌ای چند ساله از گوشی‌های تاشو داشته باشند، اما تمایلی به صرف هزینه‌های زیاد ندارند، مخصوصاً اگر هنوز نسبت به دوام صفحه نمایش انعطاف‌پذیر تردید دارند.

بهترین گوشی تاشو با دوربین تله فوتو

گوشی وپو فایند N3 فلیپ به دلیل دو ویژگی منحصر به فرد متمایز است: اول وجود دوربین تله فوتو و دوم نمایشگر عمودی کاور.  این ویژگی‌ها می‌توانند Find N3 Flip را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی تبدیل کنند که به دنبال عکس‌هایی با زوم دقیق‌تر هستند، هرچند که این گوشی به خاطر عملکرد سریع، طراحی مدرن و شارژ سریع نیز برجسته است.

همچنین، چین صفحه نمایش داخلی به شکل قابل توجهی نازک و ظریف است. با این حال، برخی نقاط ضعف نیز وجود دارند. گوشی Find N3 Flip از شارژ بی‌سیم بی‌بهره است و تنها از طریق فروشگاه‌های مجاز در بازارهای خاصی قابل خریداری است.

بهترین حالت تاشو برای متمایز شدن از بازار

Open نخستین تلفن تاشوی وان پلاس است. این تلاش اولیه بدی نیست، با سخت‌افزاری برجسته که به آن احساس برتری می‌بخشد و از رقبا متمایزش می‌کند. در بررسی ما، عمر باتری مناسب و شارژ سریع سیمی را تحسین کردیم. صفحه نمایش خارجی 6.3 اینچی آن به راحتی باز می‌شود تا یک صفحه نمایش داخلی 7.82 اینچی را آشکار سازد که برای تماشای ویدیو در حرکت فوق‌العاده است.

با این حال، در مقایسه با زد فولد 5 سامسونگ، عملکرد دوربین و برخی از بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری نیاز به پیشرفت دارد. با قیمت 1700 دلار، توصیه کردن Open به جای تاشوی سامسونگ دشوار است، اما اگر به دنبال دستگاهی هستید که توسط تعداد کمتری از افراد دیگر داشته باشند، قطعاً گزینه‌ بدی برای در نظر گرفتن نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا