گجت و پوشیدنی

گیمبال Insta360 Flow Pro از DockKit اپل برای ردیابی شما استفاده می کند

Insta360 گیمبال اسمارت فون Flow Pro را با یک ویژگی بی‌نظیر معرفی کرد: پشتیبانی از DockKit اپل، که پیش از این در هیچ محصول رقیبی دیده نشده است. این قابلیت به گیمبال اجازه می‌دهد تا در حین ارائه، اجرا، یا سایر فعالیت‌ها، شما را مانند گیمبال معروف DJI Osmo Pocket 3، به صورت خودکار دنبال کند.

پشتیبانی از DockKit عملاً به شما یک فیلمبردار رباتیک ارائه می‌دهد. کافی است Flow Pro را روی سه‌پایه‌ی تاشوی خود که از دسته بیرون می‌آید قرار دهید و آن را با آیفون خود همگام‌سازی کنید. سپس، آیفون را با استفاده از گیره مغناطیسی تلفن یا پایه مغناطیسی سازگار با MagSafe به گیمبال متصل کرده و برای عکاسی آماده شوید.

استفاده از دوربین جلو یا عقب آیفون و برنامه دوربین اصلی به شما امکان ردیابی و فوکوس بر روی سوژه را می‌دهد، که این امر آزادی حرکت را به همراه دارد و تضمین می‌کند که شما همواره در کادر و متمرکز باقی بمانید. علاوه بر این، این قابلیت با بیش از 200 برنامه شخص ثالث iOS نظیر فیس تایم، زوم و تیک تاک سازگار است.

داک آیفون Stand Pro Belkin تنها محصول دیگر DockKit است که تاکنون مشاهده کرده‌ایم، اما فاقد هرگونه عملکرد گیمبال می‌باشد. در مقابل، Flow Pro نسخه‌ای پیشرفته‌تر از گیمبال اصلی Insta360 است (و همچنین از نظر قیمت، ارزان‌تر از محصول Belkin است) و کاهش لرزش مکانیکی سه محوره را فراهم می‌آورد که به مراتب از لرزشگیر الکترونیکی تلفن شما برتر است.

این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت‌هایی نظیر بازیابی ردیابی (دستیابی مجدد به سوژه پس از از دست دادن آن)، شناسایی مجدد افراد و ردیابی حرکتی آرام را ارائه می‌دهد. Insta360 نیز Deep Track 3.0 را معرفی کرده است که امکان ردیابی پانوراما 360 درجه‌ای را فراهم می‌آورد، به این معنا که دوربین می‌تواند هنگام ردیابی سوژه‌ها، به صورت افقی 360 درجه بچرخد. علاوه بر این، از ردیابی حیوانات مانند سگ، گربه و اسب پشتیبانی می‌کند و یک حلقه LED ردیابی اضافه شده است تا به سرعت بتوان تشخیص داد که آیا سوژه در حال پیگیری است یا خیر.

Flow Pro علاوه بر داشتن یک چوب سلفی به طول 215 میلی‌متر (8.5 اینچ)، دارای یک کفشک سرد داخلی برای نصب میکروفون یا لوازم جانبی دیگر و یک پاوربانک 2900 میلی‌آمپر ساعتی برای شارژ آیفون است. ویژگی‌های دیگر شامل “استقرار سریع یک مرحله‌ای” برای باز کردن گیمبال با یک حرکت، عمر باتری 10 ساعته، SmartWheel برای دسترسی آسان به کنترل‌های عکاسی، و چهار حالت گیمبال (شامل خودکار، دنبال کردن، دنبال کردن حرکت و FPV) می‌باشد.

Insta360 هم اکنون در آمریکا و سراسر جهان با قیمت 149 دلار از طریق خرده‌فروشان منتخب قابل دسترسی است. این محصول شامل یک گیره تلفن مغناطیسی، کابل شارژ، پوشش دستگیره، و کیسه محافظ می‌باشد، در حالی که لوازم جانبی دیگری مانند نورافکن، پایه تلفن مغناطیسی، و لوازم تزئینی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا