گجت و پوشیدنی

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو با عمر باتری بهتر معرفی شدند

نامیدن آنها به “ساقه” اشتباه است – سری جدید سامسونگ گلکسی بادز 3 دارای “تیغه” می‌باشند. شما می‌توانید با فشار دادن تیغه‌ها، پخش را کنترل کنید و با کشیدن انگشت خود به بالا و پایین، صدا را تنظیم نمایید. همچنین، گلکسی بادزهای جدید در جعبه‌هایی با طراحی جدید و مجهز به مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شوند.

نسخه پرو مجهز به بلندگوهای دو طرفه با تویترهای صاف 6.1 میلی‌متری و درایورهای دینامیک 10.5 میلی‌متری است، به علاوه دارای آمپرهای دوگانه می‌باشد. کدک SSC نیز به‌روزرسانی شده تا پشتیبانی از نرخ نمونه‌برداری دو برابری برای بهبود کیفیت صدا را فراهم آورد. البته، نسخه پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده و میکروفون‌های آن با قابلیت‌هایی نظیر کنترل نویز فعال، تشخیص آژیر و تشخیص صدا، به طور مداوم محیط را زیر نظر می‌گیرند. دو مورد آخر به صورت خودکار در صدای محیط پخش می‌شوند تا شما بتوانید اتفاقات اطراف خود را بشنوید.

علاوه بر این، یک مدل یادگیری ماشینی برای کمک به نویزهای ورودی در طول تماس‌ها آموزش دیده است – این مدل قادر است صدا را حتی در محیط‌های پر سر و صدا به صورت طبیعی بازسازی کند. با قابلیت Super-Wideband، بادز قادر به انتقال صدا با فرکانس 16 کیلوهرتز است، که دو برابر بیشتر از آنچه که بادز های بلوتوث معمولی می‌توانند ارائه دهند، می‌باشد.

گلکسی بادز 3 پرو با Blade Lights انحصاری خود تکمیل شده است. این نوار نوری که از لبه تیغه پایین می‌آید، قابلیت سفارشی‌سازی از طریق اپلیکیشن Wearable را دارد. گلکسی بادز 3 به عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌شود. این مدل دارای درایورهای دینامیکی یک طرفه (11 میلی‌متر) است و همچنان از ANC تطبیقی و EQ تطبیقی برای تنظیم صدا بر اساس شرایط محیطی بهره می‌برد. همچنین، این مدل دارای طراحی باز است که پوشیدن آن برای مدت زمان طولانی راحت‌تر است (در حالی که طراحی نوع کانالی Pro عایق صدای غیرفعال بیشتری را فراهم می‌کند).

کیس‌های بازطراحی شده دارای رویه‌های شفاف و ظرفیت باتری یکسان 515 میلی‌آمپر ساعت هستند. با این حال، نسخه پرو دارای باتری‌هایی با ظرفیت 53 میلی‌آمپر ساعت در هر هدفون هستند و می‌توانند تا 6 ساعت با فعال‌سازی ANC و در مجموع 26 ساعت با کمک کیس (یا تا 7 ساعت/30 ساعت با غیرفعال‌سازی ANC) دوام بیاورند. نسخه معمولی گلکسی بادز 3 حدود 180 دلار و نسخه پرو 250 دلار قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا