گجت و پوشیدنی

iQOO از ساعت Watch GT و ایربادز TWS 1i رونمایی کرد

iQOO در اوایل سال جاری اولین ساعت هوشمند خود را با نمایشگر دایره‌ای و Blue OS عرضه کرد. حالا، این شرکت دومین ساعت خود را که مستطیلی شکل است و همراه با ایربادز TWS جدید معرفی می‌کند. ساعت iQOO Watch GT دارای صفحه نمایش 1.85 اینچی OLED با رزولوشن 390×450 پیکسل است که به روشنایی حداکثر 600 نیت می‌رسد و به طور خودکار بین 256 سطح روشنایی بر اساس شرایط محیطی تنظیم می‌شود.

این صفحه نمایش دارای یک حالت همیشه روشن است که با قابلیت پنجره هوشمند AI همراه شده و اطلاعات کلیدی مانند جزئیات پروازهای آینده، زمان‌های نمایش فیلم، یادآوری دارو و موارد دیگر را نمایش می‌دهد. هوش مصنوعی همچنین به شما در سازماندهی یادداشت‌ها کمک می‌کند؛ شما می‌توانید یادداشتی را به ساعت بگویید تا روی تلفن شما تایپ و همگام‌سازی شود، سپس می‌توانید آن را با استفاده از هوش مصنوعی ویرایش یا خلاصه کنید.

ساعت همچنین دارای میکروفون و بلندگو است، بنابراین می‌توانید برای برقراری تماس‌ها از آن استفاده کنید. با نسخه eSIM اختیاری، حتی بدون داشتن تلفن همراه، می‌توانید تماس بگیرید. علاوه بر این، ساعت شامل GPS داخلی و Baidu Maps برای ناوبری است و یک آنتن دایره‌ای پلاریزه دارد که ادعا می‌کند دریافت سیگنال GPS را تا سه برابر افزایش می‌دهد. NFC ساعت امکان استفاده از آن به عنوان بلیط اتوبوس یا کلید خودرو را فراهم می‌کند.

این دستگاه از سیستم عامل Wear OS استفاده نمی‌کند، بلکه از Blue OS که توسط ویوو توسعه یافته، بهره می‌برد. این پلتفرم دارای فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی خود است که امکان دانلود برنامه‌های اضافی و حتی برخی بازی‌ها را فراهم می‌کند. بندهای قابل تعویض ساعت اجازه می‌دهند تا ظاهر iQOO Watch GT را با استفاده از مولد واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی سفارشی کنید؛ کافیست دستور دهید و ساعت بقیه کار را انجام می‌دهد. همچنین، می‌توانید تصاویر را به سبک‌های هنری مختلف تبدیل کنید.

GT وعده عمر باتری تا 21 روز را می‌دهد (در صورت غیرفعال بودن eSIM)، اما عمر باتری 10 روزه رایج‌تر است. در صورت استفاده با eSIM فعال، ساعت باید بین 3 تا 9 روز دوام بیاورد. ایربادز iQOO TWS 1i عمر باتری بسیار طولانی را وعده می‌دهند و هر کدام به تنهایی تا 10 ساعت و با کیس شارژ، مجموعاً تا 45 ساعت دوام می‌آورند.

هدفون ها دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری هستند و کدک LC3 را پشتیبانی می‌کنند، علاوه بر این، یک حالت بازی با تأخیر کمتر از 55 میلی‌ثانیه دارند. پس از پایان بازی، می‌توانید آنها را برای دویدن در زیر باران استفاده کنید، زیرا استاندارد IP54 دارند. این هدفون ها فاقد قابلیت حذف نویز فعال می‌باشند، اما قیمت آنها بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

ساعت iQOO Watch GT هم‌اکنون در دسترس بوده و قیمت پیشنهادی آن 500 یوان (69 دلار / 64 یورو / 5750 روپیه) برای مدل بلوتوث می‌باشد. مدل دارای eSIM با قیمت 800 یوان (110 دلار / 100 یورو / 9200 روپیه) عرضه می‌شود. همان‌طور که قبلاً اشاره شد، iQOO TWS 1i دارای قیمت بسیار پایینی است: تنها 100 یوان (14 دلار / 13 یورو / 1150 روپیه).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا