موبایل و تبلت

سامسونگ ویژگی‌های Portrait Studio و Sketch To Image AI را با One UI 6.1.1 منتشر می کند

دیروز، سامسونگ در دومین رویداد Unpacked سالانه خود، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را معرفی کرد. هر دو دستگاه تاشو از One UI 6.1.1 بر پایه اندروید 14 بهره می‌برند. سامسونگ همچنین با به‌روزرسانی One UI 6.1.1، چندین قابلیت جدید Galaxy AI را افزوده است.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 ویژگی جدیدی به نام Portrait Studio Galaxy AI را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد سبک‌های متنوع پرتره‌ای را برای تصاویر خود، از جمله کارتون سه‌بعدی و آبرنگ ایجاد کنند. Portrait Studio، که یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی ابری است، نیازمند اتصال به اینترنت و ورود به حساب کاربری سامسونگ می باشد.

ویژگی Portrait Studio امکان تولید آواتارهای سه‌بعدی در فرمت‌های JPG، HEIC (HEIF)، BMP و PNG را فراهم می‌کند. کاربران باید مطمئن شوند که تصاویر استفاده شده در Portrait Studio پس‌زمینه شفاف ندارند. همچنین، اندازه تصاویر تولیدی توسط Portrait Studio می‌تواند تا 12 مگاپیکسل باشد. مانند دیگر ویژگی‌های Galaxy AI، تصاویر ذخیره‌شده دارای واترمارک قابل مشاهده در گوشه پایینی خواهند بود.

علاوه بر این، سامسونگ ویژگی Sketch to Image Galaxy AI را نیز معرفی کرده است. این قابلیت جدید One UI 6.1.1 به کاربران اجازه می‌دهد تا با کشیدن طرحی، تصاویر خود را تکمیل کنند. کافی است که S-Pen یا انگشت خود را بردارند، طرحی ساده بکشند و منتظر بمانند تا Galaxy AI آن را به تصویری واقعی تبدیل کند.

Galaxy AI با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، عناصر گرافیکی را مطابق با طرح اصلی ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، در نمونه‌ای که سامسونگ ارائه داده، کاربر می‌تواند میکروفونی را به دست یک گربه نزدیک کند و Galaxy AI آن را به تصویری تبدیل می‌کند که گربه‌ای را نشان می‌دهد که میکروفونی در دست دارد. انتظار می‌رود که این ویژگی‌های جدید و دیگر قابلیت‌های Galaxy AI به دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی نیز ارائه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا