نرم افزار و اینترنت

مرورگر آرک برای ویندوز 11، ویژگی های هوش مصنوعی دریافت کرد

چندی پیش، شرکت مرورگر Arc نسخه‌ای برای ویندوز 11 منتشر کرد. این مرورگر با ظاهر مینیمالیستی، هوای تازه‌ای برای کاربرانی که از مرورگرهای رایج خسته شده‌اند، به ارمغان می‌آورد. اکنون، یک به‌روزرسانی جدید با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جالب به نام Arc Max ارائه شده که شامل قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای این مرورگر می‌باشد.

توسعه‌دهندگان مرورگر Arc ادعا می‌کنند که Arc Max یکی از ویژگی‌های بسیار درخواستی است. با Arc Max، کاربران ویندوز 11 می‌توانند تب های خود را با یک کلیک سازماندهی کنند (فقط دکمه “Tidy” را بزنید تا همه چیز مرتب شود) و با استفاده از میانبر Ctrl + F سوالاتی در مورد صفحه وب فعلی بپرسند. آن را فشار دهید و سپس از هوش مصنوعی اطلاعات اضافی بخواهید.

ویژگی‌های Arc Max اختیاری هستند، بنابراین اگر آنها را نمی‌خواهید، مرورگر به شما اجازه می‌دهد آنها را در تنظیمات خاموش کنید. از دیگر تغییرات Arc 1.10.0 برای ویندوز 11 می‌توان به قابلیت تنظیم مجدد فضاهای تب ها (مجموعه‌های جداگانه تب‌ها که می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه با نماد بعلاوه ایجاد کنید)، کنترل‌های رد شدن/بازگشت در Picture-in-Picture، اصلاح تنظیمات غیر مداوم در طول راه‌اندازی مجدد، و یک رابط کاربری تمیزتر برای نوار فرمان (این نوار اسکرول آزاردهنده بالاخره از بین رفت) اشاره کرد.

فقط به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، Arc فقط در ویندوز 11 در دسترس است، اما توسعه دهندگان در حال کار بر روی آوردن آن به ویندوز 10 نیز هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا