لپ تاپ

این اولین لپ‌تاپ دنیا با پنل اولد 4320 هرتزی PWM Dimming است

آنر امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی از جدیدترین لپ تاپ خود به نام MagicBook Art 14، پرده برداشت. این رایانه مبتنی بر هوش مصنوعی فوق‌العاده نازک دارای طراحی شیک و ویژگی‌های چشمگیر است و کاربرانی را هدف قرار داده که قابلیت حمل و کارایی را در اولویت قرار می‌دهند.

همانطور که از نام آن مشخص است، طراحی تمرکز اصلی این لپ‌تاپ است. آنر MagicBook Art 14 با استفاده از مواد درجه یک هوافضا ساخته شده که آن را با وزن 1.03 کیلوگرم (2.27 پوند) بسیار سبک می‌کند. علیرغم مشخصات باریک، باتری 60 وات ساعتی دارد که می‌تواند تا 9.5 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ ارائه دهد. آنر در گزینه‌های ورودی/خروجی نیز کوتاهی نکرده و شامل مجموعه‌ای از پورت‌ها مانند تاندربولت 4، USB-C کامل، یک USB-A 3.2، یک HDMI 2.1 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

بخش مرکزی لپ‌تاپ یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی OLED با رزولوشن 3.1K و نرخ تازه‌سازی نرم 120 هرتز است. صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 700 نیت است و 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را برای بازتولید دقیق رنگ پوشش می‌دهد. مهم‌تر از همه، MagicBook Art 14 اولین لپ‌تاپ جهان است که از فناوری نوردهی PWM با فرکانس فوق‌العاده 4320 هرتز بهره می‌برد تا لرزش صفحه و خستگی چشم را به حداقل برساند.

از نظر عملکرد، می‌توانید بین دو گزینه پردازنده یکی را انتخاب کنید: اینتل Core Ultra 5 و Core Ultra 7. علیرغم اینکه یک اولترابوک است، آنر موفق شده که دو فن برای دفع گرما درون آن تعبیه کند. گزینه حافظه شامل حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. این شرکت همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را با MagicBook Art 14 ارائه می‌کند.

این ویژگی‌ها شامل جستجوی هوشمند هوش مصنوعی، پرسش و پاسخ دانش هوش مصنوعی، خلاصه سند هوش مصنوعی، و ویژگی‌های صوتی و تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی مانند تشخیص صحنه، جداسازی اشیاء صوتی، حذف نویز پس‌زمینه، و کاهش نویز دو طرفه می شود. MagicBook Art 14 حریم خصوصی کاربر را با دوربین مغناطیسی “چشم هوشمند” در اولویت قرار می دهد و به کاربران این امکان را می دهد که برای امنیت بیشتر دوربین را در صورت عدم استفاده به صورت فیزیکی بپوشانند. در بخش صوتی، این لپ‌تاپ دارای شش بلندگوی حرفه‌ای است که با الگوریتم‌های صوتی فضایی خود توسعه‌یافته آنر همراه شده است.

لپ‌تاپ MagicBook Art 14 در دو رنگ Sunrise Impression و Summer Olive عرضه می‌شود. قیمت این لپ‌تاپ از 7999 یوان (1105 دلار) برای نسخه‌ای با تراشه Intel Core Ultra 5 و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه شروع می‌شود. همچنین نسخه‌ای با 32 گیگابایت رم و همین پیکربندی با قیمت 8499 یوان (1170 دلار) موجود است. مدل Core Ultra 7 نیز با پیکربندی 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه با قیمت 9499 یوان (1310 دلار) در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا