موبایل و تبلت

وان پلاس نورد 4 چهار آپدیت اصلی اندروید، شش سال وصله امنیتی دریافت می کند

در ماه فوریه، وان پلاس به گوگل و سامسونگ برای ارائه هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری برای پرچمداران خود پاسخ داد و گفت که هر چیزی بیش از پنج سال از نظر مالی منطقی نیست. پنج ماه بعد، به نظر می‌رسد این شرکت چینی نظر خود را تغییر داده است. کیندر لیو، مدیر اجرایی وان پلاس، به تازگی به Digital Trends گفته است که نورد 4 آینده شش سال از زمان عرضه وصله‌های امنیتی دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر، وان پلاس وعده داده است که برخی از گوشی‌های پرچمدار خود، از جمله وان پلاس 12، پنج سال به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این مدت زمان به شش سال افزایش خواهد یافت یا خیر. همچنین، اطلاعات دقیقی در مورد اینکه آیا این تغییرات برای دستگاه‌های قبلی نیز اعمال خواهد شد یا فقط برای مدل‌های آینده مانند وان پلاس 13 است، در دسترس نیست. بنابراین، باید منتظر اعلام رسمی وان پلاس در این زمینه باشیم.

وان پلاس نورد 4 دقیقاً مانند وان پلاس 11 و 12 چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و شش سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. این در حالی است که سامسونگ گلکسی A55 و A35 تنها چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند. بنابراین، نورد 4 برای کسانی که به مدت زمان پشتیبانی نرم‌افزاری اهمیت می‌دهند، یک مزیت خواهد داشت.

نورد 4 همچنین طراحی بسیار منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورد که از ساختار یکپارچه فلزی استفاده می‌کند. ما سری One M HTC را برای آن به یاد می‌آوریم، اما مدت‌هاست که دیکر نیست. به گفته لیو، این برای “دوام، زیبایی، ماندگاری و استحکام” انتخاب شده است. لیو در پاسخ به این سوال که چرا تلفن‌های فلزی مسیر دودو را طی کردند، می‌گوید همه اینها به 5G و تعداد دیوانه‌وار آنتن‌های مورد نیاز مربوط می‌شود، زیرا فلز با سیگنال‌ها تداخل دارد.

آنتن‌های نورد 4 به اندازه 50 درصد کوچکتر از قبل هستند و به گونه‌ای استراتژیک قرار گرفته‌اند که بدنه سیگنال را مختل نمی‌کند. این دستگاه همچنین دارای درج‌های پلاستیکی در مکان‌هایی مانند پایین قسمت پشتی است تا سیگنال را از خود عبور دهد. نورد 4 توسط TÜV SÜD با شبیه‌سازی 72 ماه استفاده آزمایش شده و گواهینامه‌ای دارد که پس از این مدت همچنان روان باقی می‌ماند. این گوشی در تاریخ 16 جولای رسمی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا