صوتی و تصویری

مانیتور گیمینگ ایسوس SWIFT OLED 32 Pro PG32UCDP عرضه شد

ایسوس ROG از مانیتور گیمینگ SWIFT OLED 32 Pro PG32UCDP، اولین مانیتور OLED دو حالته خود در چین رونمایی کرد. این مانیتور برای اولین بار در CES 2024 به نمایش گذاشته شد و با UltraGear OLED 32GS95UX-B که از فناوری حالت دوگانه نیز استفاده می‌کند، رقابت می‌کند.

این مانیتور به گیمرها اجازه می‌دهد تا بین رزولوشن 4K با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز برای جزئیات فوق‌العاده یا فول اچ دی با نرخ تازه‌سازی 480 هرتز برای گیم‌پلی بسیار روان سوئیچ کنند. زمان پاسخگویی آن 0.03 میلی‌ثانیه است که تاری حرکت و شبح را از بین می‌برد و تصاویر واضح‌تری در صحنه‌های با حرکت سریع ایجاد می‌کند.

این مانیتور دارای فناوری ضد سوسو ROG است که با تنظیم محدوده‌های نرخ تازه‌سازی، سوسو زدن را به حداقل می‌رساند و فشار چشم را در طول جلسات طولانی بازی کاهش می‌دهد. همچنین، یک دستیار هوش مصنوعی منحصر به فرد دارد که به طور خودکار تنظیمات صفحه نمایش را بر اساس محتوا تنظیم می‌کند و تجربه تماشای بهینه‌ای را برای بازی‌ها، فیلم‌ها یا کارهای خلاقانه فراهم می‌کند.

مانیتور ROG Swift OLED 32 Pro PG32UCDP دارای نسبت کنتراست بالا، گستره رنگ 99 درصد DCI-P3 و دقت رنگ ΔE<2 است. با گواهی HDR400 و حداکثر روشنایی 1300cd/m²، تصاویری استثنایی هم برای بازی و هم برای تولید محتوا ارائه می‌دهد. گزینه‌های اتصال شامل DisplayPort 1.4، HDMI 2.1، USB-C با شارژ سریع PD 90 واتی و هاب USB است که آن را با دستگاه‌های مختلف سازگار می‌کند. این مانیتور در حال حاضر برای پیش‌سفارش در JD.com با قیمت 9999 یوان (1379 دلار) در دسترس است. ایسوس هنوز جزئیات مربوط به در دسترس بودن جهانی را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا