سخت افزار

معرفی کیبورد گیمینگ ایسوس Azoth Extreme با صفحه 1.47 اینچی اولد

ایسوس به تازگی از کیبورد گیمینگ جدید خود به نام ROG Azoth Extreme رونمایی کرده است. این کیبورد 75 درصدی با بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم و فریم فلزی طراحی شده و با نمایشگر 1.47 اینچی اولد که دارد می‌تواند اطلاعات مختلفی مانند وضعیت کیبورد، سطح باتری، اطلاعات چندرسانه‌ای و پارامترهای سیستم مانند دمای CPU را نمایش دهد.

صفحه‌کلیدهای قابل تعویض ROG NX و سه لایه جذب ارتعاش نیز تجربه تایپ بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. این کیبورد همچنین می‌تواند به سه حالت بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث و USB سیمی متصل شود و امکان اتصال به سه دستگاه به صورت همزمان را فراهم آورد. این به لطف ویژگی پیشرفته ای ROG SpeedNova 2.4 GHz امکان پذیر است. از سوی دیگر، دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نرخ گزارش‌دهی 8000 هرتز با ROG Polling Rate Booster و بیش از 1600 ساعت عمر باتری در حالت بی‌سیم است.

پایه‌های مغناطیسی و استراحتگاه مچ سیلیکونی قابل تنظیم این کیبورد گیمینگ، راحتی بیشتری را در هنگام تایپ فراهم می‌کنند و در عین حال، با سه لایه جذب ارتعاش، صدای تایپ را کاهش می‌دهد و تجربه‌ی تایپ بی‌صداتری را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که ROG Azoth Extreme یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای باشد. ایسوس هنوز تاریخ عرضه و قیمت کیبورد ROG Azoth Extreme را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا