امنیت

آنر از Xiaopai Smart Camera Pro با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

آنر تحت عنوان خود Honor Choice از یک دوربین امنیتی خانگی جدید به نام Xiaopai Smart Camera Pro با قابلیت زوم فوق العاده تا 20 برابر رونمایی کرده است. این دوربین در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 249 یوان (حدود 34 دلار) در دسترس بوده و از اول آگوست وارد قفسه های فروشگاه ها می شود.

دوربین هوشمند Xiaopai Pro شامل سه لنز تله فوتو و زاویه دید (لنزهای 4 مگاپیکسلی f/1.6) می شود. لنز زاویه باز میدان دید وسیع تری دارند، در حالیکه لنز تله فوتو نماهای دقیق و دور را ارائه داده و با هم کار می کنند تا یک تجربه نظارتی جامع را ارائه دهند. این دوربین از زوم اپتیکال هیبریدی 20 برابری پشتیبانی کرده و به کاربران امکان می دهد جزئیات را به وضوح تا 20 برابر بزرگنمایی کنند.

برای نظارت بلادرنگ، دوربین پخش‌ها و ضبط‌های زنده همزمان با دو صفحه را فراهم می‌کند و دامنه نظارت گسترده‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. به علاوه دارای محدوده بصری افقی 360 درجه و محدوده بصری عمودی 125 درجه است که قابلیت نظارت پانوراما را دارد. همچنین، لنز محافظ ثابت است و نواحی کلیدی را نظارت می کند.

دوربین هوشمند Xiaopai با قابلیت دید در شب تمام رنگی هوشمند و نور دوگانه، شامل نور پرکننده مادون قرمز و نور پرکننده گرم پرقدرت، ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند بین حالت‌های دید در شب هوشمند، دید در شب تمام رنگی و دید در شب مادون قرمز یکی را انتخاب کنند. در حالت دید در شب هوشمند، دوربین به طور پیش‌فرض روی مادون قرمز تنظیم می‌شود و با تشخیص اشکال انسانی به حالت تمام رنگی تغییر می‌کند. دید در شب تمام رنگی، نور سفید را در شب روشن نگه می‌دارد، در حالی که دید در شب مادون قرمز، تصویری سیاه و سفید ارائه می‌دهد.

این دوربین با قابلیت‌های هوش مصنوعی محلی، امکان ردیابی هوشمند انسان و حیوان خانگی را فراهم می‌کند و به طور خودکار حرکات را ضبط می‌کند. همچنین از تشخیص مرزی/منطقه پشتیبانی می‌کند و در صورت ورود چیزی یا کسی به منطقه تشخیص، آلارم ایجاد می‌کند. دوربین می‌تواند به صورت دستی یا خودکار پس از تشخیص رویداد، زنگ هشدار با دسی‌بل بالا برای جلوگیری از مجرمان منتشر کند.

این دوربین از تماس دو طرفه پشتیبانی و ارتباط مستقیم با اعضای خانواده را برای افراد مسن و کودکان راحت می‌کند. همچنین روش‌های اتصال شبکه دوگانه، شامل 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و یک پورت شبکه سیمی بوده که نظارت پایدار و روان با قابلیت‌های ضد تداخل قوی را تضمین می‌کند. فضای ذخیره‌سازی محلی از طریق کارت‌های microSD تا 512 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ابری از طریق اپلیکیشن Honor Smart Space (قابل خرید) ارائه می‌شود. این برنامه امکان نظارت بلادرنگ، پخش فیلم ضبط شده و مدیریت دستگاه را فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا