لپ تاپ

داینابوک لپ تاپ های حرفه ای با عمر طولانی و قدرت هوش مصنوعی ارائه کرد

برای کار یا تحصیل حرفه‌ای، داشتن یک لپ‌تاپ قابل اعتماد بسیار مهم است. حتی اگر بهترین صفحه‌نمایش و پردازنده را داشته باشید، اگر دستگاه در حین انتقال یا ارائه خراب شود، نمی‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. بنابراین، انتخاب یک لپ‌تاپ با کیفیت و مقاوم ضروری است. خوشبختانه، Dynabook اخیراً مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ‌های خود را معرفی کرده که با تمرکز بر دوام و امنیت طراحی شده‌اند و از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برند.

این لپ‌تاپ‌ها شامل مدل‌های Tecra A40-M و Tecra A60-M هستند که با پردازنده‌های اینتل و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته عرضه می‌شوند. همانطور که از لپ‌تاپی که برای انواع استفاده‌های حرفه‌ای ساخته شده، انتظار دارید، تا حد امکان قابل اعتماد طراحی شده است. Dynabook می‌بالد که لپ‌تاپ‌هایش “یکی از پایین‌ترین نرخ‌های خرابی در صنعت را دارند”، اما اگر به نحوی شما را ناامید کرد، هر لپ‌تاپ می‌تواند تا 4  سال پوشش داشته باشد، بنابراین همیشه چیزی برای تکیه کردن دارید.

این لپ‌تاپ‌ها حتی دارای پوشش ضد میکروبی هستند که برای محافظت از لپ‌تاپ شما در برابر میکروب‌ها در محل کار بسیار مناسب است. این لپ‌تاپ‌ها به طور پیش‌فرض با پردازنده Intel Core Ultra و نمایشگر WUXGA عرضه می‌شوند. مدل 16 اینچی دارای کیبورد کامل است که برای افرادی که به همه کلیدها برای انجام کار نیاز دارند، مفید است.

هر مدل دارای یک کلید اختصاصی Copilot است، بنابراین شما همیشه دستیار بهره‌وری مایکروسافت را در اختیار دارید. علاوه بر این، Dynabook از امنیت لپ‌تاپ‌های خود رضایت دارد و به کاربران اطمینان می‌دهد که دستگاه‌هایشان محافظت شده‌اند.

این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای تدابیر امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته‌ای هستند، از جمله ماژول پلتفرم مورد اعتماد (dTPM) 2.0، رمزگذاری پیشرفته، و می‌توانند به اسکنرهای بیومتریک چهره و/یا اثر انگشت و کارت‌خوان‌های هوشمند مجهز شوند تا اطمینان حاصل شود که داده‌های شخصی و شرکتی ایمن باقی می‌مانند.

داینابوک هنوز قیمت و زمان عرضه این دو لپ تاپ جدید Tecra A40-M و Tecra A60-M را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا