موبایل و تبلت

وان پلاس نورد 4 با بدنه ای تمام فلزی و طراحی منحصر به فرد از راه رسید

وان پلاس نورد 4 امروز در رویداد تابستانی این شرکت در میلان ایتالیا رونمایی شد. این گوشی هوشمند جدید دارای طراحی متفاوتی است که به جای بدنه شیشه‌ای، از بدنه فلزی استفاده می‌کند.

این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 7+ نسل 3 و گزینه‌های رم 8 گیگابایت، 12 گیگابایت یا 16 گیگابایت عرضه می‌شود. فضای ذخیره‌سازی آن شامل 128 گیگابایت UFS 3.1 یا 256 گیگابایت/512 گیگابایت UFS 4.0 است. وان پلاس نورد 4 دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی Super Fluid AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح 1240p است. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد.

دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و EIS و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. نورد 4 دارای باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات است که به آن کمک می‌کند در کمتر از 30 دقیقه به 100 درصد برسد. با این حال، باید آداپتور اختصاصی را جداگانه خریداری کنید، زیرا در جعبه وجود نخواهد داشت.

باتری حداقل 80 درصد از ظرفیت خود را پس از 1600 چرخه کامل حفظ می‌کند، که می‌تواند هر کسی را که نگران شارژ سریع است و باعث تخریب بیش از حد می‌شود، راحت کند. وان پلاس از همان ابتدا به دنبال طراحی یکپارچه فلزی بود که نیاز به راه‌حل‌های نوآورانه داشت. آنها آنتن‌ها را به شکل U تغییر مکان دادند و ستون‌های کوچکی را در داخل قاب پشتی گوشی اضافه کردند که به طور مؤثر اندازه آنتن را نصف کرد و تقویت سیگنال را افزایش داد.

نام طراحی جدید Nordtones است و این گوشی در رنگ‌های Mercurial Silver، Oasis Green و Obsidian Midnight عرضه می‌شود. وان‌پلاس نورد 4 به عنوان یک گوشی میان‌رده بین المللی با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شده است. این گوشی دارای ویژگی‌هایی مانند AI Audio Summary، AI Note Summary و AI Linkboost است که به اتصال سریع‌تر به شبکه‌های تلفن همراه کمک می‌کند.

وان‌پلاس نورد 4 با ویژگی AI Groupfie عرضه می‌شود که به طور هوشمندانه چشم‌های افراد در عکس‌های گروهی را تغییر می‌دهد تا هیچ‌کس پلک نزند. این گوشی با سیستم عامل Oxygen OS 14.1 مبتنی بر اندروید 14 ارائه می‌شود و وان‌پلاس قول داده که 4 نسخه اندروید و شش سال به‌روزرسانی امنیتی را ارائه کند، به این معنی که تا سال 2030 پشتیبانی خواهد شد. در اروپا، وان پلاس نورد 4 برای نسخه 12/256 گیگابایتی 429 پوند/499 یورو قیمت دارد، در حالی که گزینه برتر 16/512 گیگابایتی با قیمت 529 پوند/599 یورو عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا