صوتی و تصویری

فیلیپس مانیتور گیمینگ Evnia 32M2N6800M 4K را معرفی کرد

مانیتور گیمینگ جدید Philips Evnia 32M2N6800M با ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، تجربه بازی را به سطح جدیدی می‌برد. این مانیتور دارای پنل 31.5 اینچی IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است. ویژگی برجسته این مانیتور، نور پس‌زمینه MiniLED با 1152 ناحیه کم‌نور است که روشنایی گسترده، نسبت کنتراست بالا و رنگ‌های زنده و واقعی را فراهم می‌کند.

این مانیتور همچنین نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه داشته که تجربه بازی روان و بدون تأخیر را تضمین می‌کند. ویژگی‌های دیگری مانند Ambiglow برای ایجاد نورپردازی محیطی و Smart Crosshair برای هدف‌گیری دقیق‌تر نیز به این مانیتور اضافه شده‌اند. مانیتور Philips Evnia 32M2N6800M گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهایی است که به دنبال رنگ‌های باکیفیت هستند. نور پس‌زمینه MiniLED، هنگامی که با وضوح 4K و عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) ترکیب می‌شود، قدرت مطلقی برای کیفیت رنگ فراهم می‌کند. با این مجموعه از مشخصات و گواهینامه VESA DisplayHDR 1000، گیمرها می‌توانند انتظار تجربه رنگی بسیار واقعی و زنده را داشته باشند.

علاوه بر این، یک تجربه رنگی غنی در نمای بیرونی مانیتور نیز تضمین می‌شود. با مجهز شدن Philips Evnia 32M2N6800M به نورپردازی Ambiglow، گیمرها می‌توانند با نورپردازی محیطی RGB یک تجربه واقعاً مسحورکننده ایجاد کنند که می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را دنبال کند. علاوه بر ویژگی‌های بصری برجسته، مانیتور جدید در زمینه سرعت نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد: نرخ تازه‌سازی سریع 144 هرتز، زمان پاسخ‌دهی تا 1 میلی‌ثانیه GtG و 0.5 میلی‌ثانیه MPRT. همچنین، با ویژگی Stark ShadowBoost، این مانیتور به گیمرها اجازه می‌دهد تا به اهداف خود ضربه بزنند و حتی در تاریک‌ترین گوشه‌ها نیز ببینند.

نه تنها این، بلکه Stark Shadowboost دارای سه سطح قابل تنظیم است تا گیمرها بتوانند رنگ مورد نظر خود را در هر صحنه شخصی‌سازی و تنظیم کنند. Philips Evnia 32M2N6800M مجهز به ویژگی‌هایی است که به طور خاص برای بازی‌های اکشن طراحی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های برجسته Philips Evnia 32M2N6800M برای بازی، Crosshair هوشمند است که با تغییر خودکار رنگ در پس‌زمینه بازی، به گیمرها در هدف‌گیری دقیق‌تر کمک می‌کند. این مانیتور علاوه بر ورودی DisplayPort 1.4 و هاب USB با سه پورت، دارای دو ورودی HDMI 2.1 است که از رزولوشن 4K با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و با آخرین کنسول‌های نسل جدید سازگار است.

نرم‌افزار جدید Dynamic Lighting که در مانیتور Philips Evnia 32M2N6800M نصب شده است، برای ایجاد یک اکوسیستم هماهنگ در تمام دستگاه‌های مجهز به نور RGB طراحی شده است. این نرم‌افزار به کاربران ویندوز 11 اجازه می‌دهد تا محتوای صوتی و تصویری را در مانیتور و لوازم جانبی متصل خود همگام‌سازی کنند، که نتیجه آن تجربه‌ای واقعاً سفارشی و فراگیر در هنگام بازی است. مانیتور Philips Evnia 32M2N6800M از سپتامبر 2024 با قیمت 739.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا