نرم افزار و اینترنتهوش مصنوعی

چت ربات آنتروپیک Claude برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد

آنتروپیک اعلام کرده است که ربات گفتگوی Claude حالا به صورت یک اپلیکیشن اندروید قابل دسترسی است. پس از رونمایی از برنامه iOS رایگان این شرکت در ماه می، کاربران اندروید نیز می‌توانند از هوش مصنوعی شرکت در دستگاه‌های تلفن همراه خود بهره ببرند. اپلیکیشن اندروید به صورت رایگان عرضه شده و با نسخه‌های Pro و Team برای کاربران پرداخت‌کننده سازگار است. با اینکه اپلیکیشن های موبایل و نسخه وب به هم متصل می‌شوند، اما مکالمات می‌توانند در ابر انجام شوند.

این پلتفرم یکی از چندین چت ربات هوش مصنوعی با زبان‌های متعدد است که هم اکنون در دسترس عموم قرار دارد. OpenAI و ابزار ChatGPT آن، بیشترین توجه را به خود اختصاص داده‌اند. ChatGPT هم اکنون در هر دو نسخه برنامه‌های اندروید و iOS موجود است و پایه و اساس بسیاری از ویژگی‌های Apple Intelligence را تشکیل می‌دهد.

با این حال، کلود ممکن است دارای مهارت‌های قدرتمندتری باشد. بر اساس گزارشات آنتروپیک، نسخه سوم کلود در برخی از معیارهای کلیدی نسبت به ChatGPT و Gemini گوگل عملکرد بهتری داشته است. نسخه‌های Claude 3 Opus و Sonnet 3.5 در ماه‌های مارس و ژوئن به ترتیب امتیازات بالایی کسب کرده‌اند. همواره باید این دسته از مقایسه‌ها را با دیده‌ی شک و تردید انجام داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا