گوناگون

خودروی شیائومی SU7 EV آپدیت HyperOS 1.2.3 را دریافت کرد

شیائومی به تازگی آپدیت HyperOS 1.2.3 را برای خودروی الکتریکی SU7 خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری، ویژگی‌های جدیدی را به SU7 افزوده که شامل یادآور بهینه‌سازی شده دیسک ترمز برای دماهای بالا و همچنین یادآور چراغ راهنمایی می‌شود.

به‌روزرسانی جدید، عملکرد SU7 را در ارائه یک سواری ایمن و راحت تر بهینه‌سازی می‌کند. این بهبود، راحتی، کارایی و ایمنی سیستم‌های کمک ناوبری موجود در SU7 را افزایش می‌دهد. همچنین، یادآور چراغ راهنمایی اضافه شده، پشتیبانی از یادآوری چراغ سبز هنگام حضور در چراغ راهنمایی و دنبال کردن وسیله نقلیه در یک خط مستقیم را تقویت می‌کند.

به‌روزرسانی جدید همچنین حالت‌های چراغ پارکینگ و شاسی، تنظیم رنگ، و عملکرد اتصال افکت نور شارژ را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، یک قابلیت جدید به رانندگان امکان می‌دهد تا آهنگ‌ها را جستجو کرده و از یک لیست پیشنهادی آهنگ‌ها که توسط یک مدل پیشرفته تولید شده است، بهره‌مند شوند.

در ماه گذشته، شیائومی موتورز توانایی تولید مستقل را کسب کرد و از وابستگی مالی به BAIC رهایی یافت. علاوه بر این، نام تجاری SU7 که پیشتر به عنوان شیائومی پکن شناخته می‌شد، اکنون به شیائومی تغییر نام داده است. شیائومی SU7 همچنان مورد توجه طرفداران پرشور این برند قرار دارد. شیائومی موتورز اخیراً تعداد تحویل‌های SU7 را به بیش از 10000 دستگاه در ماه ژوئن افزایش داده است. پیش‌بینی می‌شود که این تعداد در ماه جولای 2024 نیز از 10000 دستگاه فراتر رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا