کنسول و بازی

مایکروسافت GeForce Now انویدیا را در صفحات بازی Xbox خود ادغام می کند

مایکروسافت در حال ادغام سرویس GeForce Now انویدیا با صفحات فروشگاه بازی‌های Xbox است. این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا هنگام مشاهده لیست بازی‌ها در وب، بین Xbox Cloud Gaming و سرویس GeForce Now انویدیا یکی را انتخاب نمایند. در حال حاضر، مایکروسافت فقط سرویس Xbox Cloud Gaming خود را تحت عنوان “Play with coud gaming” در لیست بازی‌های خود قرار داده، بنابراین جالب است که مشاهده کنیم این شرکت سرویس GeForce Now انویدیا را به آن افزوده است.

در زمان انتشار، دکمه جدید “Play with Cloud” هنوز در دسترس نبوده، بنابراین نامشخص است که آیا این دکمه تنها یک لینک به صفحه اصلی GeForce Now می‌باشد یا اینکه به طور مستقیم بازی‌ها را در سرویس انویدیا لینک داده و اجرا می‌کند. سرویس بازی ابری GeForce Now RTX 4080 انویدیا به عنوان برجسته‌ترین سرویس موجود شناخته می‌شود، به گونه‌ای که انویدیا ادعا می‌کند این سرویس تأخیر کمتری نسبت به Xbox Series X دارد که بر روی تلویزیون‌های 60 هرتز به صورت محلی اجرا می‌شود.

در عین حال، مایکروسافت و انویدیا در زمینه همکاری در بازی‌های ابری تجربه دارند. این دو شرکت قراردادی 10 ساله امضا کرده‌اند که به انویدیا امکان می‌دهد بازی‌های Xbox را بر روی GeForce Now استریم کند، که شامل بازی‌های Activision Blizzard نیز می‌شود. انویدیا همچنین در اوایل سال جاری به‌روزرسانی GeForce Now را ارائه کرد که به اعضا امکان می‌دهد حساب‌های Xbox و خریدهای فروشگاه مایکروسافت خود را با سرویس بازی ابری همگام‌سازی کنند. حتی می‌توانید بازی‌های PC Xbox را از طریق PC Game Pass در GeForce Now پخش کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا