نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشن Designer را برای اندروید و iOS منتشر کرد

مایکروسافت به طور رسمی پلتفرم Designer خود را برای تولید تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی منتشر کرده است. پس از یک دوره پیش‌نمایش طولانی، حالا Designer برای بیشتر کاربرانی که حساب کاربری مایکروسافت دارند، قابل دسترسی است. می‌توان از Designer در وب به بیش از 80 زبان، به صورت یک برنامه موبایل برای iOS و اندروید، و همچنین به عنوان یک اپلیکیشن ویندوز استفاده کرد.

شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی از صفر یک تصویر کاملاً جدید خلق کنید یا برای ویرایش و تغییر تصویری که پیش‌تر ساخته‌اید، از Designer بهره ببرید. برای ایجاد انواع تصاویر رایج مانند کارت‌های تبریک، والپیپر گوشی هوشمند یا آواتارهای پروفایل، الگوهای متعددی وجود دارد. هنرمندان با تجربه‌تر نیز می‌توانند از پایه هر چیزی را خلق کنند، الگوهای خاص خود را توسعه دهند و از مهارت‌های هنری خود بهره بگیرند.

در حالی که استفاده مستقل از Designer امکان‌پذیر است، مایکروسافت در حال توسعه یکپارچه‌سازی آن با دیگر خدمات خود می‌باشد. با کمک ربات چت هوش مصنوعی Copilot، تصاویر طراحی شده می‌توانند به آسانی با پروژه‌های Microsoft Word و PowerPoint ادغام شوند. البته، برای بهره‌برداری کامل، نیاز به اشتراک Copilot Pro است.

اگر شما از Canva استفاده کرده‌اید، با Designer به خوبی آشنا خواهید شد. این سرویس دارای رویکردی مشابه با تجربه کاربری Canva است و اکنون از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. بر اساس اطلاعاتی که مایکروسافت هنگام معرفی اولیه این برنامه در سال 2022 ارائه داد، Designer با تولیدکننده تصاویر OpenAI DALL-E ادغام شده است. Copilot پیش از این شامل DALL-E 3 و همچنین ChatGPT 4 Turbo بوده است، بنابراین منطقی است که Designer نیز با این سرویس‌های موجود هماهنگ شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا