موبایل و تبلت

گوشی تاشو بعدی سامسونگ 3.5 میلی متر باریک تر خواهد بود

گلکسی زد فولد 6 که هفته گذشته معرفی شد، در حالت باز 5.6 میلی‌متر و در حالت تا شده 12.1 میلی‌متر ضخامت دارد، که نسبت به برخی از رقبای چینی کمتر به چشم می‌آید. با این وجود، گزارش‌های KED Global نشان می‌دهند که TM Roh، مدیر تیم MX سامسونگ، خواستار تولید نسل بعدی گوشی‌های تاشوی گلکسی با ضخامت کمتر است، که می‌تواند به معنای توسعه یک دستگاه “فوق‌العاده باریک” باشد.

این مجله با استناد به منابع صنعتی گزارش داده که Roh از مهندسان سامسونگ درخواست کرده تا دستگاهی تاشو طراحی کنند که ضخامتی معادل گلکسی S24 در حالت تاشده داشته باشد. اس 24 ضخامتی معادل 7.6 میلی‌متر داشته، در حالیکه اس 24 پلاس و اس 24 اولترا به ترتیب ضخامت‌های 7.7 میلی‌متر و 8.6 میلی‌متر را دارند. حتی اگر سامسونگ بتواند ضخامت S24 اولترا را مطابقت دهد، تاشو بعدی آن 3.5 میلی‌متر نازک‌تر از فولد 6 خواهد بود که خود 1.3 میلی‌متر نازک‌تر از فولد 5 سال گذشته است. منبع همچنین ادعا می‌کند که تیم MX در حال کار بر روی کاهش وزن تاشو بعدی به کمتر از 239 گرم است.

گفته می‌شود که سامسونگ تا پایان سال 2024 از مدل گلکسی زد فولد 6 اسلیم با ضخامت 10 میلی‌متر رونمایی خواهد کرد که نسخه‌های بعدی آن نازک‌تر خواهند بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش تاشو 8 اینچی است که از مدل گلکسی فولد 6 با صفحه نمایش 7.6 اینچی بزرگ‌تر خواهد بود. سامسونگ، علاوه بر توسعه گوشی هوشمند تاشوی نازک‌تر، در حال کار بر روی تولید محتوای اختصاصی برای دستگاه‌های تاشو است و در این راستا با گوگل و توسعه‌دهندگان دیگر برنامه‌های مبتنی بر اندروید برای اپلیکیشن‌های ویژه دستگاه‌های تاشو همکاری می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا