نرم افزار و اینترنت

از این ابزارها برای تبدیل ویدیوها به گیف در اندروید یا آیفون استفاده کنید

گیف‌ها می‌توانند بسیاری از موارد را بهبود بخشند، از پیام‌های فوری و پست‌های شبکه‌های اجتماعی گرفته تا ارائه‌ها و کمپین‌های بازاریابی. شما می‌توانید برای ساخت گیف‌های جذاب، ویدیوهای خود را در آیفون یا اندروید تبدیل کنید. در ادامه، به برخی از ابزارهایی که می‌توانید برای این کار استفاده کنید، می‌پردازیم.

1. Adobe Express

Adobe Express یک ابزار آنلاین برای خلق محتوای گرافیکی، عکس و ویدیو است. اعم از نیاز به ویدیوی تیک تاک، میم، تصویر پروفایل فیس بوک، رزومه یا لوگو، Adobe Express با الگوها، دارایی‌ها و ابزارهای ویرایشی خود به شما در ساخت آنها کمک می‌کند. این برنامه همچنین شامل یک ابزار تبدیل ویدیو به GIF است که می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید. استفاده از این ابزار آسان و سریع است و با اکثر مرورگرهای تلفن همراه سازگاری دارد، به شما اجازه می‌دهد تا قبل از دانلود و به اشتراک‌گذاری GIF، طول، کیفیت و جهت آن را تنظیم نمایید.

2. Imgflip

Imgflip یک ابزار آنلاین برای ساخت میم‌ها، نمودارها و GIF‌ها است. در تضاد با بسیاری از ابزارهای دیگر موجود در این زمینه، شما می‌توانید بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری یا ورود به سیستم، یک GIF بسازید. شما قادرید یک کلیپ ویدیویی را از گالری تلفن خود بارگذاری کنید یا لینکی به ویدیوی مورد نظرتان برای تبدیل قرار دهید.

پس از ساخت GIF، می‌توانید آن را دانلود کرده یا در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، ایکس (که قبلاً توئیتر نامیده می‌شد)، پینترست و ردیت به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید لینک را کپی کرده و به صورت دستی به اشتراک بگذارید یا کد جاسازی شده را برای وب‌سایت یا وبلاگ خود دریافت کنید.

3. Giphy

Giphy یک موتور جستجو برای پیدا کردن گیف های محبوب، میم‌ها، استیکرها و کلیپ‌های ویدیویی است. این پلتفرم فوق‌العاده‌ای برای یافتن و به اشتراک‌گذاری برخی از خنده‌دارترین گیف های اینترنت با خانواده و دوستان است. بهترین قسمت این است که می‌توانید GIFهای خودتان را بسازید و آن‌ها را برای کشف شدن توسط دیگران بارگذاری کنید.

شما می‌توانید از دوربین گوشی خود برای ساخت یک GIF کوتاه استفاده کنید و با استفاده از طیف گسترده‌ای از فیلترهای خنده‌دار مشابه اسنپ‌چت، به آن جلوه دهید. همچنین می‌توانید ویدیوهایی را از گالری تلفن خود بارگذاری کنید تا به GIF تبدیل شوند و با افزودن متن، افکت‌ها و استیکرها، آن‌ها را دستکاری کنید، و حتی می‌توانید نحوه پخش آن‌ها را تغییر دهید – چه به صورت معمولی، معکوس یا پینگ پنگ.

4. Canva

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی است که برای ساخت پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ارائه‌ها، پوسترها، تبلیغات، محتوای برندسازی، رزومه‌ها و کارت‌های ویزیت به کار می‌رود. این پلتفرم همچنین شامل یک تبدیل‌کننده ویدیو به GIF است که برای ترکیب سریع چندین کلیپ کوتاه در یک GIF واحد بسیار مناسب است. ویرایشگر Canva به شما این امکان را می‌دهد که عناصری چون متن و افکت‌ها را به GIF خود اضافه کنید. پس از پایان ویرایش ویدیو، برای صادر کردن آن به صورت GIF، کافی است گزینه GIF را هنگام دانلود کلیپ نهایی انتخاب نمایید.

5. CapCut

CapCut یک اپلیکیشن ویرایش ویدیویی کامل است که برای هم مبتدیان و هم حرفه‌ای‌ها مناسب می‌باشد. شما می‌توانید برای ساخت ویدیوهایی با اهداف مختلف از جمله رسانه‌های اجتماعی، کسب‌وکار، بازاریابی و آموزشی از آن استفاده کنید. CapCut در اندروید و آیفون، به‌ویژه برای تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی، برتری دارد. کافی است ابعاد بوم را متناسب با پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مورد نظرتان تنظیم کرده و به خلق آثار بپردازید.

وقتی می‌خواهید خلاقیت خود را با ابزارهای ویرایش ویدیوی CapCut به نمایش بگذارید، استفاده از قابلیت ساخت گیف در CapCut بسیار مفید است. شما می‌توانید افکت‌های جذاب، فیلترها، ترانزیشن‌ها و انیمیشن‌ها را اضافه کنید. حتی می‌توانید با استفاده از اورلی‌ها، لایه‌ها و ماسک‌ها، افکت‌های ویژه‌ای شگفت‌انگیز و منحصر به فرد خلق کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا