صوتی و تصویری

معرفی مانیتور فیلیپس Evnia 27M2C5200W با نرخ 280 هرتز

MMD، متخصص نمایشگرها و شریک مجوز برند برای مانیتورهای فیلیپس، از عرضه‌ Evnia 27M2C5200W، جدیدترین محصول در سری مانیتورهای بازی EVNIA خبر داد. این مدل جدید با ویژگی‌هایی طراحی شده که گیمرها برای بهره‌برداری حداکثری از سناریوهای اکشن به آن‌ها نیاز دارند.

مانیتور Evnia 27M2C5200W با نمایشگر منحنی، پنل Fast VA، نرخ تازه‌سازی 280 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 0.3 میلی‌ثانیه MPRT، به عنوان یک متحد جدید و قدرتمند در عرصه بازی‌ها شناخته می‌شود. فیلیپس Evnia 27M2C5200W که برای بازی‌های سریع‌السیر طراحی شده، با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها تجهیز شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا توانایی‌های کامل بازی‌های اکشن خود را کشف کنند.

این تنها بخشی از ویژگی‌ها نیست؛ نرخ تازه‌سازی 280 هرتزی به این معناست که حتی سریع‌ترین صحنه‌ها با دقت فوق‌العاده‌ای نمایش داده می‌شوند، و تاخیر ورودی پایین تضمین می‌کند که هر فشار و حرکت فوراً روی صفحه منعکس شود، تا در بازی‌های رقابتی سریع یک مزیت واقعی داشته باشید. حالت بازی SmartImage با تنظیمات متنوعی که حالت نمایش مانیتور را با نوع بازی که در حال اجرا است هماهنگ می‌کند، تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌سازد و Smart Crosshair هدف‌گیری دقیق‌تری را در بازی‌های شوتر فراهم می‌آورد.

به علاوه، ویژگی‌های تقویت‌کننده گیم‌پلی، مانیتور Philips Evnia 27M2C5200W برای چشم‌ها نیز لذت‌بخش است. این مانیتور منحنی 27 اینچی با فرمت فول اچ‌دی و وضوح 1920×1080 پیکسل در نسبت تصویر 16:9، تصاویری واقع‌گرایانه و زیبا با جلوه‌ای غوطه‌ور کننده و دلپذیر ارائه می‌دهد. High Dynamic Range 10، عملکرد بصری این مانیتور را با افزایش روشنایی، کنتراست و رنگ‌های استثنایی بهبود می‌بخشد و به بینندگان، چه در حال بازی، تماشای فیلم یا ویرایش عکس، تجربه‌ای بصری حتی غنی‌تر می‌دهد. مانیتور Philips Evnia 27M2C5200W از ماه جولای با قیمت 229 یورو برای خرید موجود خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا