کنسول و بازی

Splitgate 2 معرفی شد: یک بازی شوتر مبتنی بر پورتال

Splitgate، بازی تیراندازی محبوب در عرصه آزاد که در سال 2021 به شهرت رسید، سرانجام دنباله‌ای دریافت کرده است. توسعه‌دهنده مستقل، 1047 Games، مدت‌هاست که بر روی نسخه‌ای جدید کار می‌کند و امروز، به طور رسمی Splitgate 2 را برای کنسول‌ها و کامپیوترها معرفی کرده است.

همانند نسخه اول، دنباله‌ای که منتشر می‌شود کاملاً رایگان خواهد بود، اما این بار با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته شده است. شرکت 1047 Games که از یک تیم توسعه‌دهنده 20 نفری شروع به کار کرده بود، اکنون با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتانی از شرکت‌هایی چون Riot، 343 Industries، اکتیویژن بیلیزارد، و یوبی سافت توسعه یافته است. طبق اظهارات سازنده، هدف از این اقدام اطمینان حاصل کردن از این است که بازی به‌عنوان یک نسخه 1.5 از Splitgate شناخته نشود، بلکه به‌عنوان یک دنباله واقعی در نظر گرفته شود.

استفاده منحصر به فرد بازی اصلی از پورتال‌ها برای حرکت سریع در میدان‌های نبرد، در Splitgate 2 همراه با مدل‌های شخصیتی کاملاً جدید، نقشه‌های تازه و اسلحه‌های نوین بازگشته است. با این وجود، سیستم پورتال در این نسخه “بازبینی” شده، هرچند که جزئیات دقیق آن امروز فاش نشده است. توسعه‌دهنده در بیانیه‌ای خبری اعلام کرد:

این بازی در یک اتاق خوابگاه ساخته شده و موفقیت و جامعه‌ای بزرگ که به دست آورده، فراتر از رویاهای ما بوده است. این دوره، Splitgate 2 با استفاده از Unreal Engine 5 از پایه طراحی شده تا تجربه‌ای AAA از بازی تیراندازی اول شخص را ارائه دهد که شایسته طرفداران ماست، همراه با اکشن مخصوص این سری که توسط تیمی از برجسته‌ترین استعدادهای صنعت کاملاً نوسازی شده است.

توسعه‌دهندگان قصد دارند تا Splitgate 2 را برای مدتی طولانی پس از عرضه، از طریق به‌روزرسانی‌های مداوم محتوا، به‌روز نگه دارند. این بازی در Gamescom 2024 حضور خواهد داشت تا بازدیدکنندگان بتوانند آن را تجربه کنند. با اعلام تاریخ انتشار قطعی توسط استودیو، جزئیات بیشتری از گیم‌پلی و بازی نمایش داده خواهد شد. Splitgate در حال حاضر قرار است در سال 2025 منتشر شود و برای کامپیوتر (Steam و Epic Games Store)، ایکس باکس وان، پلی استیشن4، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا