گجت و پوشیدنی

شیائومی بادز 5 با ANC و aptX Lossless معرفی شد

همزمان با معرفی گوشی‌های تاشو جدید، شیائومی هدفون Buds 5 TWS را به بازار عرضه نمود. این محصول نباید با ردمی بادز 5 که در بازارهای جهانی عرضه شده، اشتباه گرفته شود. بادز 5 شیائومی به عنوان جایگزینی برای بادز 4 که در سال 2022 معرفی شده بود، وارد بازار شده است.

شیائومی بادز 5 با طراحی دو رنگ، دارای پایه‌ای براق و بخش هدفونی با بافت مات است که ظاهری برتر و احساسی لوکس به کاربر می‌دهد. این هدفون‌های TWS بسیار سبک هستند و تنها 4.2 گرم وزن دارند. طراحی آنها به گونه‌ای است که به خوبی با انحنای گوش انسان همخوانی دارد. این دستگاه صوتی دارای گواهینامه IP54 بوده و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. بادز 5 مجهز به کنترل‌های هوشمند برای اجرای دستورات متنوع است و قابلیت تولید خلاصه محتوا با یک کلیک را دارد.

در بخش صوتی، به درایورهای 11 میلی‌متری مجهز شده‌اند. فناوری حذف نویز فعال برای جداسازی صداهای مزاحم محیطی به کار می‌رود و سه میکروفون داخلی در هر ایرباد با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت صدای شفافی را در مکالمات فراهم می‌آورد. ایربادهای TWS به فناوری کوالکام aptX Lossless مجهز هستند که صدا را با کیفیت اصلی و بدون هیچگونه فشرده‌سازی پخش می‌کند. شیائومی نیز با تیم Harman’s Golden Ear برای ایجاد افکت‌های صوتی سفارشی و متنوع همکاری کرده است.

این دستگاه صوتی همچنین تجربه‌ای از صدای فضایی را به ارمغان می‌آورد و با Dolby Atmos برای تلفن‌های همراه سازگار شیائومی پشتیبانی می‌شود. باتری شیائومی بادز 5 دارای ظرفیت 480 میلی‌آمپر ساعت است و هر ایرباد از یک سلول 35 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. ادعا شده است که با شارژ کامل باتری، تا 39 ساعت استفاده ممکن است. هنگام باز کردن کیس شارژ، ایربادهای TWS به سرعت قابل جفت‌شدن هستند و می‌توانند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شوند. شیائومی بادز 5 با قیمت 699 یوان عرضه می‌شود و در رنگ‌های مشکی Moon Shadow، سفید Snow Mountain، و طلایی Titanium Gold موجود است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا