کنسول و بازی

ایسوس آپدیت نرم‌افزاری جدید Armory Crate SE را منتشر کرد

ایسوس امروز به‌روزرسانی بزرگ و کاملاً جدیدی را برای نرم‌افزار Armory Crate Special Edition 1.5 (ACSE 1.5) همزمان با عرضه بازی دستی ROG Ally X منتشر کرده است. ROG Ally X با باتری عظیم 80 وات ساعتی، جوی استیک‌های بهبود یافته، دکمه‌های صورت و دستگیره‌های بازطراحی شده، در هر جنبه‌ای نسبت به نسخه اصلی ROG Ally پیشرفت داشته است.

ACSE نرم‌افزار کنترلی پشت ROG Ally و ROG Ally X است که به عنوان یک مرکز متمرکز برای ذخیره‌سازی بازی‌ها، دسترسی و شخصی‌سازی تنظیمات برای گیمرها عمل می‌کند تا بتوانند تمام بازی‌های خود را بدون نیاز به لانچر اجرا کنند. ACSE 1.5 رابط کاربری شبیه به کنسول و آسان‌تر برای پیمایش را با امکان سفارشی‌سازی بیشتر برای نمایش و چیدمان عناوین بازی و نماهای چرخ و فلک و فهرست بهبود یافته ارائه می‌دهد. در مجموع، ACSE از زمان عرضه اولیه خود، که کمی بیش از یک سال پیش بوده، افزایش قابل توجهی در قابلیت استفاده داشته است.

آسان برای پیمایش و سفارشی کردن

ACSE 1.5 به عنوان یک ویژگی برجسته، یک رابط کاربری بصری شبیه به کنسول را ارائه می‌دهد که شامل طرح‌بندی‌های جدید مانند نمایش‌های لیستی و افقی است، که امکانات بیشتری برای سفارشی‌سازی تجربه بازی به گیمرها می‌دهد. گزینه جدید Light Mode به عنوان تکمیل‌کننده حالت تاریک فعلی عرضه شده و تب جدید My Favorites به گیمرها این امکان را می‌دهد که بازی‌های مورد علاقه خود را برای دسترسی آسان ترتیب دهند. ACSE 1.5 همچنین امکان حذف سریع‌تر بازی‌ها را به کاربران می‌دهد.

سفارشی سازی Deep Game Profile

ACSE 1.5 بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را در زمینه شخصی‌سازی پروفایل‌های بازی به ارمغان می‌آورد. با ارائه یک ورودی مجزا برای هر بازی نصب‌شده، پروفایل‌های بازی به کاربران این امکان را می‌دهند که تنظیماتی را به صورت انتخابی برای هر بازی اعمال کنند، نه یک راه‌حل یکسان برای همه. به‌روزرسانی ACSE 1.5 این امکان را فراهم می‌کند که تنظیمات پروفایل بازی سفارشی بر اساس هر بازی تنظیم و شماره‌گیری شوند.

تنظیماتی چون Radeon Super Resolution (RSR)، AMD Fluid Motion Frames (AFMF)، و Radeon Anti-Lag می‌توانند از طریق پروفایل بازی به صورت فعال یا غیرفعال تنظیم شوند. ACSE 1.5 همچنین قابلیت ایمپورت و اکسپورت کردن تنظیمات منحصر به فرد پروفایل بازی را برای به اشتراک‌گذاری با دیگر اعضای جامعه ROG Ally معرفی می‌کند، که با نگاشت دکمه‌ها و تنظیمات دستگاه تکمیل می‌شود. شخصی‌سازی پروفایل بازی به جای تنظیمات جهانی که بر تمام بازی‌های دستگاه تأثیر می‌گذارند، به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های بازی ROG Ally و Ally X خود را به طور واقعی تغییر دهند.

به روز رسانی یکپارچه، همه در یک مکان

ACSE 1.5 نیز با تمام پیشرفت‌هایی که از زمان معرفی Ally اصلی به ACSE افزوده شده‌اند، عرضه می‌شود. تقریباً تمام به‌روزرسانی‌های Ally اکنون به صورت یکپارچه از طریق ACSE قابل دسترسی هستند، شامل به‌روزرسانی‌های BIOS، درایورها و موارد دیگر. ACSE در این سال نیز پشتیبانی از ژیروسکوپ به عنوان یک ورودی کنترل جایگزین و یک لغزنده TDP قابل تنظیم در حالت دستی را اضافه کرده است.

همچنین، ابزارهای کالیبراسیون ساده‌ای برای تنظیم ژیروسکوپ و حساسیت دسته بازی ارائه می‌شود و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای ابزارهای مانیتورینگ زمان واقعی فراهم می‌کند که به گیمرها امکانات بیشتری برای پیگیری عملکرد دستگاه‌شان می‌دهد. آخرین نسخه Armory Crate SE تجربه نرم‌افزاری را با ROG Ally و Ally X بازتعریف کرده و به گیمرها این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را به بازی اختصاص دهند و زمان کمتری را صرف تنظیمات کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا