موبایل و تبلت

هواوی توسعه یک گوشی هوشمند سه تاشو را تایید کرد

یک منبع آگاه از شرکت هواوی اعلام کرده که این شرکت تحقیق و توسعه پروژه‌های مرتبط با گوشی هوشمند سه‌تاشو را آغاز نموده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی را در این پروژه به کار گرفته و پیشرفت‌های تدریجی داشته است.

اخبار به‌روزرسانی شده در یک پخش زنده اوایل هفته جاری منتشر شد و ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی، Terminal BG و مدیر Intelligent Automotive Solutions BU، در پاسخ به سوالات درباره توسعه، انکار نکرد که در حال کار بر روی دستگاه سه‌تاشو هستند و اظهار داشت که جزئیات پیشرفت پروژه به‌راحتی قابل افشا نیست. بر اساس شایعات، این دستگاه دارای طراحی تاشو منحصر به فردی خواهد بود که هم به داخل و هم به خارج تا می‌شود و مجهز به سیستم لولای دوگانه است. این دستگاه به‌عنوان یک گوشی سه‌تاشو، انتظار می‌رود که دارای نمایشگری بسیار بزرگ‌تر باشد.

برای دقت بیشتر، انتظار می‌رود که اندازه آن حدود 10 اینچ باشد. در مقایسه، هواوی میت X5 دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.85 اینچی است. شایعات همچنین حاکی از آن دارد که هواوی ممکن است این دستگاه را در سپتامبر امسال، همان ماهی که سال گذشته میت X5 را معرفی کرد، روانه بازار کند. در انتهای ماه مارس امسال، اداره مالکیت معنوی دولتی پتنتی از هواوی با عنوان “دستگاه با صفحه نمایش تاشو” را ثبت کرد. طبق اظهارات هواوی، نمونه اولیه این دستگاه عملاً آماده شده است. امروز، Digital Chat Station در Weibo اظهار داشت که دستگاه تاشو جدید از تراشه سری کایرین 9 بهره می‌برد و قرار است چندین نوآوری صنعتی را به ارمغان بیاورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا