کنسول و بازی

Gamesir کنترلر موبایل X3 Pro Aurora Stretch Handle را عرضه کرد

Gamesir از کنترلر موبایل X3 Pro Aurora Stretch Handle را رونمایی کرد، کنترلری با امکانات غنی که برای دوستداران بازی‌های موبایلی طراحی شده است. این کنترلر دارای ویژگی‌های برجسته‌ای به همراه یک ماژول خنک‌کننده داخلی می‌باشد. این محصول با قیمت 469 یوان (حدود 65 دلار) در JD.com قابل پیش‌سفارش است و اولین فروش آن در تاریخ 19 آگوست خواهد بود. حال بیایید نگاهی به مشخصات کلیدی آن بیندازیم.

دسته X3 Pro Aurora دارای دکمه‌های میکرو سوئیچ Kailh می‌باشد که با عمر 3 میلیون فشار، واکنشی تیز و دقیق را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از پنج “الیت اکسسوری”، D-pad، سرهای جوی‌استیک و دکمه‌های ABXY را شخصی‌سازی کنند. گیم پد دارای یک جوی استیک سفارشی هال با عمر 5 میلیون چرخه است که، طبق ادعای Gamesir، از یک میدان الکترومغناطیسی برای جلوگیری از رانش استفاده می‌کند، که این مشکل در جوی استیک‌های سنتی متداول است.

دسته X3 Pro Aurora Stretch مجهز به یک ماژول خنک‌کننده یکپارچه است که شامل یک منطقه اتلاف حرارت 4000 میلی‌متر مربعی و یک فن 12 واتی بوده تا گوشی شما را در طول بازی‌های فشرده خنک نگه دارد. موقعیت فن قابل تنظیم است تا مناطق گرمایی خاصی از تلفن شما را هدف بگیرد و خنک‌سازی بهینه‌ای ارائه دهد. این ماژول می‌تواند همزمان با گیم پد در حین بازی یا به صورت مستقل، در صورت نیاز به خنک‌کننده، تغذیه شود.

گیم پد به موتورهای لرزشی دوگانه برای بازخورد فراگیر و ژیروسکوپ شش محوره برای کنترل حرکتی در بازی‌های سازگار مجهز است. همچنین، دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدفون‌های سیمی در حین بازی است. دسته X3 Pro Aurora Stretch با طراحی قابل انعطاف خود، قادر است دستگاه‌های مختلف تلفن همراه با اندازه‌های 97.5 تا 180 میلی‌متر را در خود جای دهد (از جمله تلفن‌هایی با ماژول‌های دوربین بزرگ).

گیم پد از طریق رابط Type-C متصل می‌شود و با سیستم‌های عامل اندروید، هارمونی او اس، دستگاه‌های سری آیفون 15 و کامپیوتر سازگار است (برای اتصال سیمی به کابل جداگانه‌ای نیاز دارد). علاوه بر این، اتصال بلوتوث به صورت ضمنی وجود دارد، اما جزئیات آن هنوز تایید نشده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا