کنسول و بازی

شبیه ساز Gamma PS1 برای iOS دو ویژگی جدید دریافت می کند

شبیه‌ساز Gamma PS1 از زمان عرضه به عنوان یکی از نخستین شبیه‌سازهای کنسول برای آیفون‌ها در ماه مه، چندین به‌روزرسانی مهم دریافت کرده است. به‌روزرسانی‌های اخیر، ویژگی جدید “افزایش صدا” و پشتیبانی بهبود یافته از حالت چند نفره را افزوده‌اند که به دیگر به‌روزرسانی‌های کلیدی در هفته‌های گذشته ملحق شده‌اند.

بنجامین استارک (معروف به ZodTTD) اظهار داشت که ویژگی Enhance Audio در آخرین به‌روزرسانی خود صدا را با استفاده از Reverb و افکت‌های درون‌یابی بهبود می‌بخشد. او همچنین امکان “شبیه‌سازی Multitap” را به بازی‌هایی که از آداپتور سونی بهره می‌بردند، افزود که تعداد درگاه‌های کنترلر PS1 را از دو به چهار ارتقا داد. این ویژگی برای بازی‌هایی نظیر Crash Team Racing، NBA Jam: Tournament Edition و دیگر موارد به کار رفته است.

در آخرین به‌روزرسانی‌ها، استارک از پشتیبانی استیک آنالوگ برای بازی‌هایی که از کنترلر سونی Dual Shock استفاده می‌کنند و همچنین امکان تعویض دیسک‌ها بدون نیاز به بازگشت به منوی اصلی در بازی‌های چند دیسکی مانند Metal Gear Solid خبر داد. علاوه بر این، یک بسته ارتقاء جدید “Pro” با قیمت 4.99 دلار معرفی شده که تبلیغات را کاملاً حذف می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا