موبایل و تبلتهوش مصنوعی

سامسونگ در حال توسعه گوشی هوش مصنوعی منحصر به فرد است

سامسونگ در حال توسعه گوشی های هوش مصنوعی بوده که ممکن است “به شدت متفاوت” از مدل‌های کنونی باشند. TM Roh، مدیر بخش تجربه موبایل سامسونگ (MX)، اظهار داشت که این گوشی ها از نظر بنیادین با گوشی های فعلی سامسونگ متفاوت خواهند بود. Roh در گفتگو با نشریه استرالیایی فایننشال ریویو اعلام کرد که بخش عمده‌ای از تحقیق و توسعه Samsung MX به تلفن‌هایی که به طور خاص هوش مصنوعی دارند، اختصاص یافته است.

TM Roh جزئیاتی ارائه نداده است، اما توصیف “بسیار متفاوت” احتمال تغییر شکل‌های معمول مستطیلی را می‌دهد. او اشاره کرده است که تلفن‌های هوش مصنوعی بیشتر “موبایل” خواهند بود، که الزاماً به معنای کوچکتر نیست؛ ممکن است دارای صفحه‌نمایش‌های بزرگتر و سنسورهای اضافی باشند. گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی زد فولد 6 از پشتیبانی قلم S خود بهره‌مند هستند، چرا که هوش مصنوعی قادر است طرح‌های اولیه را به تصاویر دقیق تبدیل کند. با این حال، کاربرد هوش مصنوعی تنها به تصویرسازی محدود نمی‌شود، بلکه در زمینه‌های صوتی، متنی، ویدیویی، سه‌بعدی و تقریباً هر زمینه‌ای که تصور کنید به کار گرفته می‌شود.

سامسونگ هدفون‌های خود را در مجموعه‌ی ابزارهای هوش مصنوعی با قابلیت ترجمه زبان قرار داده، بنابراین این اکسسوری ها می‌توانند بخشی از استراتژی باشند. علاوه بر این، تلفن‌های تاشو به طور خاص برای استفاده از نمایشگر دوگانه خود در مواردی مانند حالت مترجم مناسب هستند. در حالی که برخی دستگاه‌های هوش مصنوعی در بازار موجود هستند، هیچ‌کدام به موفقیت دست نیافته‌اند، بنابراین ممکن است نشان‌دهنده‌ی الگوی مناسب برای یک “تلفن هوش مصنوعی” نباشند. این نیز به این معناست که سامسونگ در حال ورود به یک حوزه ناشناخته است، بنابراین تعجب‌آور نیست که نیاز به تلاش گسترده‌ای در زمینه تحقیق و توسعه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا