سخت افزار

AMD ابزار تاخیر سنج فریم (FLM) را از طریق GPUOpen منتشر کرد

AMD امروز نخستین نسخه عمومی FLM یا Frame Latency Meter را منتشر ساخت، ابزاری که اجازه می‌دهد زمان پاسخ‌گویی بازی‌ها را با حرکت ماوس اندازه‌گیری نمایید. این ابزار به گیمرهای حرفه‌ای، کاربران قدرتی و توسعه‌دهندگان بازی امکان می‌دهد تا تأخیر کلی سیستم را بهینه‌سازی کنند یا تأخیر ورودی را کاهش دهند.

زمانی که برای تبدیل حرکت ماوس به فریم جدید بر روی صفحه نمایش لازم است را می‌سنجد. گزینه‌هایی برای استفاده از کدک‌های ضبط فریم مثل AMF (که برای پردازنده‌های گرافیکی AMD بهینه شده) یا DXGI (برای هر نوع پردازنده گرافیکی) در نظر گرفته شده است. این ابزار آمار دقیق تأخیر و فریم‌های مؤثر را تولید می‌کند که قابلیت صادر کردن به فایل‌های CSV برای تحلیل داده‌ها را دارد.

یک تفاوت اساسی میان FLM و انویدیا LDAT این است که برای سنجش تأخیر، به چشمک‌های نوری روی صفحه نمایش وابسته نیست، به این معنا که داده‌های اندازه‌گیری شما می‌توانند در هر بازه زمانی بدون دغدغه تمام شدن مهمات در طول آزمایش شما انجام شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا