سخت افزار

معرفی سخت افزارهای جدید درجه سرور ایسوس با پشتیبانی از AMD EPYC 4004

ایسوس امروز مجموعه جدیدی از سرورها، ورک استیشن ها و مادربردها را رونمایی کرد که توسط پردازنده‌های AMD EPYC 4004 به قدرت می‌رسند و عملکرد و تراکم بالاتری را ارائه می‌دهند. محصولات جدید شامل ASUS Pro ER100A B6 (یک سرور رک 1U کامپکت)، ASUS ExpertCenter Pro ET500A B6 (یک ورک استیشن Zen 4 با مصرف برق پایین)، ASUS Pro WS 665-ACE (یک مادربرد ورک استیشن ATX انعطاف‌پذیر) و ASUS Pro WS 600M-CL (یک مادربرد mATX فشرده و بدون چیپست برای استفاده‌های ورک استیشن) است.

پلتفرم‌های کسب‌وکار درجه یک، که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب‌وکارهای کوچک و ارائه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات طراحی شده‌اند، محاسبات با کارایی بالا را در قالب‌های متنوعی از جمله ورک استیشن های پیشرفته تا مادربردهای قدرتمند، بهبود می‌بخشند. تجهیزات ایسوس مجهز به پردازنده‌های AMD EPYC 4004، برای طیف گسترده‌ای از کاربردها از جمله سرویس‌های ابری، هاست اختصاصی و تحویل محتوا ایده‌آل هستند. این تجهیزات تضمین می‌کنند که عملیات تجاری در حال تحول، با عملکردی که از دنیای مدرن انتظار می‌رود و با پشتیبانی تخصصی ایسوس، تأمین شوند.

قدرت AMD EPYC 4004

پردازنده‌های نسل بعدی AMD EPYC 4004 از معماری هسته‌ای قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر Zen 4 بهره می‌برند تا بدون زحمت بارهای کاری فشرده را مدیریت کند و در عین حال انعطاف‌پذیری لازم را برای برنامه‌هایی که عملکرد، بهره‌وری و کارایی در آن‌ها حیاتی هستند، فراهم می‌کنند.

پردازنده‌های قدرتمند EPYC 4004 با گزینه‌های جدید و تعداد هسته‌های کمتر، برای پیکربندی‌های تک سوکت بهینه‌سازی شده‌اند و از حافظه دو کاناله DDR5 و حداکثر 28 خط اتصال PCIe 5.0 پشتیبانی می‌کنند، و قابلیت اطمینان سطح سرور را در بسته‌ای مقرون‌به‌صرفه فراهم می‌آورند. این سیستم‌ها با کاهش هزینه‌های پیکربندی و مصرف انرژی، به کاهش هزینه‌های کلی مالکیت کمک می‌کنند.

بهره‌وری سخت‌افزار ایسوس با عملکرد بالا و استانداردهای سرور، به کسب‌وکارهای در حال رشد کمک می‌کند تا به اهداف خود دست یابند و عملکرد عملی و مقیاس‌پذیری را برای نیازهای روزانه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ارائه می‌دهند. استفاده آسان با اجرای سریع و مطمئن برنامه‌های تجاری بر روی سخت‌افزار سرور پیشرفته با عملکرد بالا که به سادگی قابل نصب است، تضمین می‌شود. این با سازگاری x86 که امکان ساخت زیرساخت‌های کارآمد را بدون نیاز به تغییرات گسترده نرم‌افزاری فراهم می‌کند، محقق می‌شود.

برنامه‌های کاربردی برای جدیدترین سخت‌افزار EPYC 4004 ایسوس بسیار متنوع بوده و به کسب‌وکارهای مدرن با راه‌حل‌های سرور مقرون‌به‌صرفه که برای ارتقاء وظایف محاسباتی عمومی طراحی شده‌اند، قدرت می‌بخشد. این شامل خدمات وب، DNS، کارهای مربوط به فایل/چاپ، به اشتراک‌گذاری فایل/داده، چاپ، ایمیل، پیام‌رسانی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) می‌شود.

سخت‌افزار سرور جدید ایسوس که از پردازنده‌های کارآمد و به‌صرفه EPYC 4004 پشتیبانی می‌کند، زمان کدنویسی و کامپایل را با عملکرد قدرتمند و چندنخی بهبود می‌بخشد. این پلتفرم‌های نوین برای توسعه‌دهندگان نیز ایده‌آل هستند، چه برای ویرایش ویدیوهای 4K یا خلق طرح‌های معقد، زمان را برای کاربران صرفه‌جویی کرده و به آن‌ها امکان می‌دهد تا بر روی خلق و خلاقیت تمرکز کنند – این در حالی است که از میزبانی خدمات وب مدرن و راه‌حل‌های پیشرفته تجارت الکترونیک نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین، با داشتن حداکثر 16 هسته فیزیکی در هر سوکت، سیستم‌های ایسوس مبتنی بر EPYC 4004 به مشتریان امکان دسترسی به سطح ابرکاربر در سرورهای خصوصی مجازی (VPS) را می‌دهند که می‌توانند تا 16 مشتری را در یک پردازنده واحد میزبانی کنند. محصولات جدید ایسوس که با پردازنده‌های AMD EPYC 4004 طراحی شده‌اند، شامل موارد زیر هستند:

ASUS Pro ER100A B6

سرورهای rackmount 1U با پردازنده‌های سری AMD EPYC 4004 به دلیل اندازه جمع و جورشان، به راحتی در مراکز داده‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط قرار می‌گیرند.

ASUS ExpertCenter Pro ET500A B6

یک ورک استیشن بسیار کارآمد است که از قدرت بی‌نظیر AMD Zen 4 روی چیپست 5 نانومتری بهره‌مند است و با حافظه‌ی DDR5-5200 بسیار سریع همراه شده است. Dual M.2 داده‌ها را با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه منتقل می‌کند، در حالی که سازگاری با NVIDIA Quadro RTX به افزایش خلاقیت کمک می‌کند.

ASUS Pro WS 665-ACE

این مادربرد ATX ورک استیشن برای استفاده در مراکز داده و ابری سطح مقدماتی طراحی شده است. این محصول دارای سوکت AM5، به همراه سه اسلات PCIe 4.0 x16 (که دو تای آنها به صورت x4 کار می‌کنند)، دو کانکتور OCuLink با پهنای باند PCIe 4.0 x4، کنترلر شبکه Intel I225-LM، ایسوس Q-code و یک کانکتور 6 پین PCIe برای کارت گرافیک می‌باشد.

ASUS Pro WS 600M-CL

این مادربرد کوچک و بدون چیپست برای استفاده‌های سبک در ورک استنشن مانند محاسبات لبه طراحی شده است. این مادربرد مجهز به دو پورت MCIO است که عمدتاً برای انتقال داده‌های سریع بر روی دستگاه‌های PCIe 5.0 تمرکز دارد. همچنین، فرم فاکتور mATX آن امکان استفاده در فضاهای کوچک را فراهم می‌آورد.

البته، همه محصولات ایسوس که با پردازنده‌های AMD EPYC 4004 طراحی شده‌اند، از ASUS Control Center Express پشتیبانی می‌کنند، که نرم‌افزاری متمرکز، کاربرپسند و جامع برای مدیریت فناوری اطلاعات است. این ابزار قدرتمند، عملیات IT را ساده‌سازی می‌کند، بهره‌وری را افزایش داده و نظارت بر فناوری اطلاعات را در زمان واقعی تقویت و حفاظت از داده‌ها را بهبود می‌بخشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا