موبایل و تبلت

معرفی کتاخوان الکترونیکی iReader Smart 5 Pro

iReader از آخرین دستگاه کتابخوان الکترونیکی خود با نام Smart 5 Pro پرده‌برداری کرده است که قول یک تجربه خواندنی نرم‌تر و سریع‌تر را می‌دهد. مدل اسمارت 5 پرو شاهد بهبود قابل توجهی در کیفیت صفحه نمایش بوده است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 10.3 اینچی با وضوح 300PPI در سطح Retina و پنل Carta 1200 است که طبق ادعای iReader، وضوح آن نسبت به مدل‌های پیشین 75 درصد افزایش یافته است.

صفحه نمایش با استفاده از شیشه‌های یونی با قابلیت انتقال بسیار بالا بهبود یافته، حاشیه‌های بسیار باریکی را در سه طرف فراهم کرده و نسبت صفحه به بدنه را به 84 درصد افزایش می دهد. پیشرفت‌ها تنها به نمایشگر محدود نمی‌شوند. iReader Smart 5 Pro با یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی مستقل تجهیز شده که به گفته سازندگان، سرعت قابل ملاحظه‌ای را به ارمغان آورده است.

کاربران می‌توانند شاهد افزایش سرعت در باز کردن برنامه‌ها (تا 88 درصد سریع‌تر)، بارگذاری کتاب‌ها (تا 47 درصد سریع‌تر)، انتقال‌های نرم‌تر در کمیک‌ها (تا 52 درصد سریع‌تر) و واکنش بهتر در هنگام کار با فایل‌های PDF (تا 38 درصد سریع‌تر) باشند. Smart 5 Pro با سیستم عامل SmartOS 2.2 کار کرده که از فناوری i-Display 2.0 و کنترل‌های حرکتی جهانی برای ناوبری بصری بهره می‌برد. همچنین، پردازنده گرافیکی Turbo توسعه‌یافته iReader، بهبود عملکرد قابل توجهی را در سطح سیستم ارائه می‌دهد.

به علاوه، Smart 5 Pro دارای ویژگی‌های متنوعی برای ارتقاء تجربه خواندن است. این ویژگی‌ها شامل دقیقه‌نگاری جلسات و خطوط یادداشت هوش مصنوعی، تبدیل صدا به متن در زمان واقعی، و حالت وارونگی سیاه و سفید یونیورسال برای خواندن آسان در محیط‌های کم‌نور می‌شود. چراغ مطالعه نیز با استفاده از مهره‌های لامپ جدید و صفحه راهنمای نور به‌منظور بهبود یکنواختی نور ارتقاء یافته است.

iReader Smart 5 Pro با حافظه‌ای 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که قادر است تا 50000 کتاب الکترونیکی و 20000 PDF را در خود جای دهد. کتابخوان الکترونیکی در سه گزینه برای پیش‌سفارش موجود است: نسخه استاندارد، بسته‌ای با کاور مغناطیسی هوشمند مشکی و بسته‌ای با کاور مغناطیسی هوشمند Qingyulan. قیمت‌ها از 3099 یوان (حدود 464 دلار آمریکا) آغاز می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا