نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن مایکروسافت Reflect برای دانلود در دسترس قرار گرفت

Microsoft Reflect یک اپلیکیشن رفاهی است که به منظور تقویت ارتباط، بیان و رفاه در محیط کلاسی طراحی شده است. تا پیش از این، Reflect تنها از طریق وب، در مایکروسافت تیمز و دفتر کلاس وان نوت قابل دسترسی بود. مایکروسافت اخیراً اپلیکیشن رسمی Reflect را برای کامپیوترهای ویندوزی در مایکروسافت استور منتشر کرده است. با این وجود، این برنامه بومی نمی‌باشد و در واقع، نسخه‌ای بسته‌بندی شده از تجربه وب Reflect است.

Reflect به مربیان اجازه می‌دهد تا چک‌این‌هایی ایجاد کنند که بینش‌هایی در مورد رفاه دانش‌آموزان فراهم می‌آورد. آن‌ها همچنین می‌توانند چک‌این‌هایی برای کارکنان و خانواده‌ها ترتیب دهند تا درک بهتری از احساسات آن‌ها نسبت به موضوعات مختلف به دست آورند. Reflect پشتیبانی از چک‌این‌های زنده را برای جمع‌آوری بازخوردها در طول جلسات نیز فراهم می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از ایموجی‌ها و شخصیت Feelings Monster، که 60 احساس متفاوت را به شکلی جذاب نشان می‌دهد، به چک‌این‌ها پاسخ گویند.

بر اساس بازخوردهای دانش‌آموزان، مربیان می‌توانند درک بهتری از نقاط قوت دانش‌آموزان به دست آورند و مناطقی که نیاز به پیشرفت دارند را شناسایی کنند. Microsoft Reflect به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد تا در فعالیت‌های کوتاه و جامعی شرکت کنند که بر بهبود تناسب اندام ذهنی، تازه‌سازی ذهن و بازیابی تمرکز تأکید دارند.

مایکروسافت به طور مداوم به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای پلتفرم Reflect عرضه می‌کند. برای مثال، اکنون Reflect قابلیت ادغام با سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS) مانند Canvas، Moodle، Blackboard Learn، D2L Brightspace، Google Classroom، Schoology و دیگران را دارد. برنامه Microsoft Reflect را می‌توانید از مایکروسافت استور دانلود کنید. این برنامه به صورت رایگان قابل دسترس است، ولی برای بهره‌مندی از تمام تجربیات آن، نیاز به حساب کاربری معتبر School مایکروسافت دارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا