سخت افزار

D-Link از روتر Wi-Fi 6 G530 5G NR AX3000 رونمایی کرد

شرکت D-Link از عرضه روتر پیشرفته G530 5G NR AX3000 Wi-Fi 6 خبر داد. این روتر به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از سیم‌کارت یک اپراتور مخابراتی، از تمام قابلیت‌های فناوری 5G برای ایجاد اتصال پرسرعت 5G از طریق شبکه Wi-Fi 6 قدرتمند بهره‌مند شوند. G530، که با ضمانت کیفیت برجسته MIT (ساخت تایوان) طراحی شده، یک راه‌حل شبکه سریع، مطمئن و انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کند که برای خانه‌ها، دفاتر، مکان‌های دورافتاده و تنظیمات موقتی که در آن‌ها اتصالات سیمی سنتی محدود یا غیرقابل دسترس هستند، ایده‌آل است.

روتر G530 نسل جدیدی از اتصالات را با ارائه سرعت‌های 5G تا 3.4 گیگابیت بر ثانیه و قابلیت‌های Wi-Fi 6 تا AX3000 فراهم می‌کند. با بهره‌گیری از فناوری وای فای، G530 پهنای باند Wi-Fi را تا 160 مگاهرتز گسترش می‌دهد و با استفاده از فناوری‌های MU-MIMO و OFDMA دو جهته، نرخ داده‌ها را افزایش داده و تأخیر را برای چندین کاربر و دستگاه کاهش می‌دهد.

چه کاربران در حال بازی آنلاین باشند، محتوای 4K/8K پخش کنند، در کنفرانس‌های تماس شرکت کنند یا فایل‌های بزرگی دانلود کنند، G530 اتصالی یکپارچه و پرسرعت را بدون تأخیر فراهم می‌کند. این روتر مجهز به یک پورت WAN اترنت گیگابیتی و یک پورت LAN است و گزینه‌های اتصال سیمی متنوعی را ارائه می‌دهد. مکانیزم شکست اتصال دوگانه آن اطمینان می‌دهد که اتصال اینترنت بدون وقفه باقی می‌ماند، قابلیت‌های پرسرعت روتر را به حداکثر رسانده و شبکه کاربران را قابل اعتماد و همیشه فعال نگه می‌دارد.

روتر G530 به استانداردهای رمزنگاری WPA3 و گواهینامه امنیت سایبری ETSI EN 303 645 متعهد است و محافظت قوی در برابر دسترسی‌های غیرمجاز را فراهم می‌کند. همچنین، دارای کنترل‌های والدین بصری است که امکان نظارت و مدیریت آسان فعالیت‌های آنلاین فرزندان را برای حفظ امنیت آن‌ها می‌دهد.

پیکربندی اولیه G530 با عملکرد plug-and-play آن بسیار ساده است. کافی است یک سیم‌کارت را وارد کنید تا 5G فعال شود و با استفاده از برنامه کاربردی فالکون، شبکه را به راحتی مدیریت کنید. این برنامه کاربردی هم راه‌اندازی اولیه و هم مدیریت مستمر شبکه را آسان می‌کند. G530 در سه ماهه سوم به صورت جهانی عرضه خواهد شد، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا