صوتی و تصویری

ال جی اولین مانیتور هوشمند 34 اینچی WQHD خود را معرفی کرد

ال‌جی اخیراً مانیتور هوشمند MyView خود را (مدل 34SR65QC) معرفی کرده، که یک پنل 34 اینچی با فرم فاکتور منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های گسترده برای افزایش بهره‌وری و تجربه‌های سرگرمی را ارائه می‌دهد. این مانیتور، نخستین نمایشگر هوشمند شرکت با پنل خمیده و نسبت تصویر 21:9 اولتراواید است، که یک راهکار جامع برای نمایش دسکتاپ را به مشتریانی که به دنبال بهبود فرآیندهای کاری و تجربه‌ی مشاهده‌ی پیشرفته هستند، ارائه می‌دهد.

مانیتور هوشمند جدید ال‌جی MyView با پنل 34 اینچی WQHD (3440×1440)، روشنایی 300 نیت، زاویه دید گسترده و پوشش 99 درصدی طیف رنگی sRGB همراه است. این ویژگی‌ها، به همراه فرمت صفحه نمایش 21:9، مانیتور ال‌جی MyView را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کارمندان اداری، برنامه‌نویسان و سایر متخصصان حوزه دیجیتال تبدیل می‌کند. مدل 34SR65QC با نمایشگر وسیع و باکیفیت بالا، امکانات مفید برای سازماندهی محتوای صفحه و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های متنوع اداری، به بهبود کارایی کمک شایانی می‌کند.

صفحه نمایش اولترواید 21:9، فضای بیشتری را روی صفحه ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین تب و پنجره را به صورت همزمان باز کرده و با استفاده از قابلیت تقسیم صفحه داخلی، آن‌ها را به طور موثر مرتب سازند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از برنامه‌هایی مانند ایمیل، ویرایشگر اسناد آنلاین و فضای ذخیره‌سازی ابری مستقیماً روی مانیتور بدون نیاز به اتصال به رایانه یا لپ‌تاپ استفاده کنند.

مدل 34SR65QC به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌های بهره‌وری را در حالت تمام صفحه (16:9) اجرا کنند و همزمان فضای کافی برای ابزارهای مفید هوش مصنوعی داشته باشند که می‌توانند به راحتی در قسمت سمت راست نمایشگر در ابعاد کوچکتر (5:9) قرار گیرند. 34SR65QC همچنین برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای مشابه سینما در خانه هستند، ایده‌آل است.

این مدل جدید، اولین مدل از سری MyView ال‌جی است که پخش ویدیوهای ضبط شده در فرمت 21:9 را ممکن می‌سازد و تجربه‌ای سینمایی را برای محتوای پخش شده فراهم می‌کند و به کاربران حس واقعی بودن در بخشی از اکشن را می‌دهد. مانند تمام مانیتورهای هوشمند MyView ال‌جی، 34SR65QC با پلتفرم webOS LG مجهز است که دسترسی به طیف وسیعی از خدمات محتوا از جمله نتفلیکس، یوتیوب و پرایم ویدیو را فراهم می‌کند.

برای دسترسی به محتوای برتر، کاربران می‌توانند به کانال‌های LG – سرویس محتوای پریمیوم و رایگان ال‌جی – مراجعه کنند و از بیش از 300 کانال در دسته‌هایی مانند فیلم‌ها، اخبار، ورزش‌ها، درام و برنامه‌های کودکان بهره‌مند شوند. علاوه بر این، با پشتیبانی از AirPlay 2 و ScreenShare، کاربران قادرند محتوای گوشی‌های هوشمند خود را به صفحه نمایش بزرگ و منحنی مانیتور استریم یا بازتاب دهند و از تمام برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی خود لذت ببرند. 34SR65QC با کنترل از راه دور دستی عرضه می‌شود که عملکردهای اساسی مانند کنترل برق و صدا را فراهم می‌کند.

این مانیتور همچنین با کنترل از راه دور جادویی ال‌جی سازگار است که ویژگی‌های کاربرپسند مانند AI Concierge و دسترسی تک لمسی به سرویس‌های پخش محبوب مانند Netflix، Prime Video و Disney+ را ارائه می‌دهد. AI Concierge، که با فشار دادن دکمه میکروفون Magic Remote فعال می‌شود، صداهای مختلف را تشخیص داده و محتوا را بر اساس سابقه مشاهده هر کاربر توصیه می‌کند. هنگامی که نمایشگر هوشمند MyView ال‌جی به پلتفرم خانه هوشمند LG ThinQ متصل می‌شود، برنامه ThinQ می‌تواند تلفن همراه کاربران را به صورت هوشمند کنترل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا