گجت و پوشیدنی

دستیار Meta AI به هدست های کوئست در آمریکا و کانادا می آید

دستیار هوش مصنوعی متا که پیشتر در عینک‌های هوشمند Ray-Ban در دسترس بود، از ماه آینده در هدست‌های Quest نیز عرضه خواهد شد. با این حال، این دستیار همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد و فقط برای کاربران در آمریکا و کانادا قابل دسترس خواهد بود.

متا این به‌روزرسانی را همزمان با اعلان‌هایی برای Llama 3.1 و ویژگی‌های جدید Meta AI ارائه کرده است. کاربرانی که در ماه آگوست به این دستیار دسترسی پیدا کنند، قادر به آزمایش کنترل‌های هندزفری آن خواهند بود. شرکت اعلام کرد که هوش مصنوعی متا در حال جایگزینی تکنولوژی مورد استفاده فعلی برای دستورات صوتی در Quest است، بنابراین کنترل هدست و پاسخ به سوالات کاربران هنگام استفاده از دستورات صوتی بر عهده این هوش مصنوعی خواهد بود.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند از دستیار برای دریافت توصیه‌های رستوران برای سفرهای آینده، اطلاعات آب و هوایی و پیشنهادات لباس پوشیدن استفاده کنند. آنها همچنین می‌توانند از قابلیت “Meta AI with Vision” استفاده کنند که امکان درخواست اطلاعات درباره محیط اطراف هنگام استفاده از Passthrough در Quest را فراهم می‌آورد.

Passthrough به کاربران اجازه می‌دهد تا محیط اطراف خود را از طریق فید ویدیویی هنگام استفاده از هدست مشاهده کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند از دستیار بخواهند به محتویات یخچال نگاه کند و پیشنهاداتی برای پخت و پز ارائه دهد، یا در حین تماشای ویدیویی در یوتیوب، راهنمایی‌هایی در مورد انتخاب لباس دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا