فناوری

آپدیت جدید PS5، پیوستن به بازی‌های چند نفره را آسان‌تر می‌کند

هر کسی که پلی استیشن 5 دارد حالا می‌تواند از گزینه‌ای نرم‌تر برای ارتباط با دیگر گیمرها بهره ببرد. سونی به‌طور رسمی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری سیستمی را منتشر کرده که اجازه می‌دهد لینک‌های قابل اشتراک‌گذاری ایجاد و دیگران را به بازی‌های چندنفره دعوت کنید. این ویژگی برای اولین بار در اوایل ماه مه معرفی شد.

به‌روزرسانی جدید PS5 از طریق یک لینک در برنامه عمل می‌کند که می‌توانید با هر کسی، حتی اگر دوست شما در شبکه پلی‌استیشن نباشد، به اشتراک بگذارید. یک کد QR در کنار لینک نمایش داده می‌شود، اما سونی تذکر داده که ممکن است لازم باشد برخی از بازی‌هایتان را برای فعال‌سازی ویژگی جدید به‌روز کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این ابزار این است که دعوت‌نامه به زمان بستگی ندارد و تا زمانی که شما در حال بازی هستید، لینک تا 10 یا 30 دقیقه پس از ارسال، گیرنده را به بازی شما وارد می‌کند. اگر لینک را در Discord ارسال کنید، ویجتی ظاهر می‌شود که نشان داده آیا افراد هنوز در حال بازی هستند یا خیر.

علاوه بر روش جدید اشتراک‌گذاری، به‌روزرسانی دیگری نیز وجود دارد که امکان باز کردن کارت‌های اکشن راهنمای بازی از طریق فرمان صوتی را فراهم می‌کند. کافی است بگویید “Show Game Help” تا کارت‌ها نمایش داده شوند. با این حال، فرمان صوتی (پیش‌نمایش) فعلاً فقط به زبان انگلیسی و برای گیمرهایی در آمریکا و بریتانیا با حساب‌های شبکه پلی‌استیشن قابل دسترسی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا