فناوری

مایکروسافت برای گسترش ظرفیت شبکه خود با Lumen همکاری می کند

مایکروسافت در حال گسترش خدمات هوش مصنوعی مولد خود مانند کوپایلت و دیگر محصولات برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها، مشتریان آموزشی و مصرف‌کنندگان است. به همین دلیل، در حال احداث مراکز داده بیشتری است تا به تقاضای رو به افزایش برای این خدمات پاسخ دهد. همزمان با توسعه سرورهای داده توسط مایکروسافت، اتصال آنها به شبکه‌های بهینه‌تر نیز ضروری است.

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که با شرکت معتبر Lumen Technologies برای افزایش ظرفیت و کارایی شبکه‌ها، همکاری جدیدی آغاز کرده است. طبق بیانیه مطبوعاتی امروز، مایکروسافت اظهار داشت که بافت اتصال خصوصی Lumen به این شرکت کمک می‌کند تا ارتباطات مؤثرتری با تعداد فزاینده‌ای از مراکز داده خود برقرار کند.

Lumen شبکه‌ای سفارشی ارائه می‌دهد که قادر است به شبکه‌های فیبر نوری اختصاصی مایکروسافت که در حال حاضر موجود هستند، اضافه شود و اتصالات فیبر نوری جدیدی را در مسیرهای شبکه موجود و جدید فراهم آورد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است، این زیرساخت آماده برای هوش مصنوعی، توانایی اتصال بین دیتاسنترهای مایکروسافت را با فراهم آوردن ظرفیت شبکه، عملکرد، پایداری و سرعتی که مشتریان با افزایش تقاضای داده به آن نیازمندند، تقویت می‌کند.

در حالی که مایکروسافت برنامه‌ریزی کرده تا از شبکه فیبر نوری Lumen برای مراکز داده جدید و آتی خود بهره ببرد، لومن نیز قصد دارد از مجموعه‌ای از نرم‌افزارها و خدمات آنلاین مایکروسافت برای کارکنان خود استفاده کند. این شامل استفاده از خدماتی مانند Azure به همراه هویت کارکنان و خدمات امنیتی Entra است.

بیانیه مطبوعاتی اشاره‌ای به مدت زمان این همکاری جدید بین مایکروسافت و Lumen نکرده است. همچنین، جزئیات مالی این قرارداد جدید افشا نشده است. با این حال، اعلامیه مدعی است که استفاده از خدمات مایکروسافت توسط Lumen باعث خواهد شد که این شرکت جریان نقدینگی خود را بیش از 20 میلیون دلار در سال آینده افزایش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا