نرم افزار و اینترنت

با ویژگی جدید تیک تاک، آهنگ ها را با خواندن یا زمزمه کردن آنها پیدا کنید

جستجو برای یافتن یک آهنگ دشوار نیست، حتی اگر تنها چند کلمه از آن را بدانید یا لحن آن را به خاطر داشته باشید. شما می‌توانید از قابلیت جستجوی Hum گوگل یا ویژگی شناسایی موسیقی Shazam استفاده کنید که امکان شناسایی یک آهنگ را با زمزمه کردن، خواندن یا پخش کردن آن فراهم می‌آورد. اخیراً، قابلیت مشابهی در پلتفرم محبوب تولید محتوای ویدیویی کوتاه تیک تاک ارائه شده است.

تیک تاک ویژگی جدیدی به نام Sound Search را معرفی کرده که عملکردی مشابه با جستجوی Hum گوگل و گزینه کشف موسیقی Shazam دارد. کاربران تیک تاک حالا می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را با زمزمه کردن، خواندن یا پخش کردن آن‌ها بیابند. از آنجا که تیک تاک یک پلتفرم ویدیویی است، این برنامه ویدیوهای مرتبط با آهنگی که جستجو کرده‌اید را به شما نشان می‌دهد. طبق گزارش تک کرانچ، تیک تاک اعلام کرده که این قابلیت برای یافتن آهنگ‌ها طراحی شده، اما می‌توان از آن برای پیدا کردن برخی صداها یا میم‌های محبوب نیز استفاده کرد.

برای دسترسی به این قابلیت، کاربران تیک تاک تنها باید نماد میکروفون را در صفحه جستجو لمس کنند. متأسفانه، قابلیت جستجوی صدا در تیک تاک فعلاً تنها برای تعداد محدودی از کاربران قابل دسترس است. علاوه بر این، تیک تاک هنوز لیست مناطقی که این قابلیت در آنها فعال بوده را منتشر نکرده است. شما می‌توانید شانس خود را امتحان کنید، اما قبل از آن مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه تیک تاک را از اپل استور نصب کرده‌اید. برای این کار نیاز به یک آیفون یا آیپد با سیستم‌عامل iOS 12 یا بالاتر دارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا