نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت از شر تبلیغات در اسکایپ خلاص می شود

در حالی که Teams به عنوان برترین پلتفرم ارتباطی آنلاین مایکروسافت شناخته می‌شود، به ویژه برای استفاده در محیط‌های سازمانی، Skype همچنان به دلایلی حفظ شده است. با گذر زمان، این سرویس پیام‌رسان قدیمی‌تر، به‌روزرسانی‌های متعددی را، از جمله بازطراحی کامل رابط کاربری، ادغام هوش مصنوعی Bing و امکان کوتاه کردن پیام‌ها شامل شده است.

اخیراً، Skype Insider یک به‌روزرسانی اساسی دریافت کرده که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و یک تجربه بدون تبلیغات را به ارمغان آورده است. طبق گزارش‌های مشاهده شده، مایکروسافت به تازگی تغییراتی در نسخه 8.125.76.201 Skype Insider را منتشر کرده است. نکته قابل توجه این است که شرکت فناوری ردموند تبلیغات را به طور کامل از Skype حذف کرده است. این امر شامل حذف تبلیغات از کانال‌ها و مکالمات در تمامی پلتفرم‌های Skype می‌شود. شرکت امیدوار است که این طراحی متمرکز بر کاربر، هرج و مرج را کاهش دهد و تجربه‌ای دلپذیرتر و روان‌تر را فراهم آورد.

در حالی که تجربه بدون تبلیغات قطعاً مطلوب است، تغییرات دیگری نیز در اسکایپ اعمال شده‌اند. فرآیند ایجاد تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی در نسخه دسکتاپ اسکایپ با رابط کاربری بهبود یافته، حاشیه‌های ثابت، دسترسی سریع‌تر به ابزارها، و امکان گسترش تصاویر با کلیک بهبود یافته است. علاوه بر این، اسکایپ برای iOS اکنون از OneAuth مایکروسافت بهره می‌برد (همانند نسخه اندروید). این ویژگی تجربه ورود به سیستم سریع‌تری را در تمام برنامه‌های مایکروسافت فراهم می‌آورد، که شامل ورود یکپارچه و دسترسی آسان است. اگر پیشتر به هر برنامه دیگری از مایکروسافت وارد شده‌اید، دیگر نیازی به وارد کردن مجدد رمز عبورتان در اسکایپ نیست.

همچنین، مایکروسافت برخی از مشکلات موجود در Skype Insider را نیز رفع کرده است. پیش از این، کاربران قادر به ارسال محتوای رسانه‌ای هنگام اتصال به شبکه 5G نبودند و مشکل دیگری مانع از دریافت تماس‌ها در iOS می‌شد، حتی اگر آهنگ زنگ شنیده می‌شد. این دو باگ اکنون برطرف شده‌اند، اما مایکروسافت تأکید کرده است که انتشار تمام این تغییرات به صورت تدریجی و طی چند روز آینده صورت خواهد گرفت. شما می‌توانید آخرین نسخه Skype Insider را از اینجا دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا