نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت عملکردهای جدیدی را برای Commute نقشه در بینگ می افزاید

در آگوست 2023، مایکروسافت ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن موبایل بینگ برای کاربران اندروید افزود. این ویژگی، که به رفت و آمد مربوط می‌شد، به کاربران امکان می‌داد تا ترافیک، زمان سفر، و مشکلات ترافیکی را از خانه تا محل کارشان و برعکس در Bing Maps مشاهده کنند.

امروز، مایکروسافت از ارتقاء ویژگی Commute در اپلیکیشن اندروید بینگ خبر داد. در یک پست وبلاگی در بینگ، مایکروسافت اعلام کرد که بازخوردهایی از کاربران دریافت کرده است که نشان می‌دهد آنها فعالیت‌هایی فراتر از رفت و آمد بین خانه و محل کار دارند و خواستار امکان افزودن مکان‌های خاص دیگری به مسیر رفت و آمد خود هستند. مایکروسافت بیان کرد:

با فشار دادن دکمه “+” در صفحه رفت و آمد، دیالوگ “Add a place” ظاهر می‌شود که به شما پیشنهاد می‌کند مکانی را وارد نمایید یا از روی نقشه انتخاب کنید. پس، همانطور که درخواست شده بود، ما تجربه جدیدی از مقصدهای اضافی را برای گزینه رفت و آمد در برنامه بینگ برای اندروید آغاز کرده‌ایم.

این به این معناست که حالا اپلیکیشن اندروید بینگ می‌تواند مکان‌های دیگری که در مسیر روزانه‌تان به آن‌ها سفر می‌کنید، مثل مدرسه بچه‌ها یا مکان‌هایی که ممکن است برای کار نیاز داشته باشید، به لیست اضافه کند. جهت یادآوری، کاربران اپلیکیشن بینگ اندروید که خواهان ارائه بازخورد درباره آن هستند، می‌توانند با تکان دادن ساده گوشی هوشمند خود در حین اجرای برنامه، گزینه ارائه بازخورد را روی صفحه نمایش ببینند.

مایکروسافت در ابتدای سال جاری اعلام کرد که پشتیبانی از بینگ مپس برای مشتریان تجاری را متوقف می‌کند و دیگر مشتریان تجاری جدیدی را برای این سرویس نمی‌پذیرد. کاربرانی که با سطوح رایگان و پایه برای استفاده از این سرویس ثبت‌نام کرده‌اند، پس از 30 ژوئن 2025 نمی‌توانند از آن استفاده کنند. مشتریانی که مجوز کامل سازمانی برای استفاده از این سرویس دارند، تا 30 ژوئن 2028 فرصت دارند تا از آن بهره‌مند شوند، اما پس از آن تاریخ، دسترسی برای این دسته از کاربران مسدود خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا