نرم افزار و اینترنت

قابلیت Google School time به گوشی های هوشمند اندرویدی می آید

گوگل در حال گسترش پشتیبانی از ویژگی School Time برای تعداد بیشتری از دستگاه‌ها است. این ویژگی به والدین اجازه می‌دهد تا در ساعات مشخصی که از قبل تعیین شده‌اند، دسترسی به عملکردهای دستگاه فرزندان خود را محدود کنند. این زمان‌ها می‌توانند شامل ساعاتی باشند که کودکان در کلاس درس هستند یا هر دوره‌ای که والدین بخواهند میزان استفاده از دستگاه را محدود نمایند.

والدین می‌توانند با استفاده از برنامه Family Link برای کنترل والدین، ساعات مدرسه را در تلفن‌های اندرویدی، تبلت‌ها و برخی از ساعت‌های گلکسی واچ فرزندان خود تنظیم نمایند. با این وجود، گوگل اطلاعات دقیقی درباره دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، منتشر نکرده است. این ابزار نخستین بار در ماه مه بر روی ساعت‌های هوشمند Fitbit Ace LTE عرضه شده بود.

حالت مدرسه به منظور کمک به کاهش حواس‌پرتی، برای دستگاه‌های تلفن همراه کاربران جوان طراحی شده است. هنگام فعال‌سازی، یک صفحه اصلی ویژه با اعلان‌های محدود ایجاد می‌کند. والدین می‌توانند تعیین کنند که کدام برنامه‌ها در دسترس بمانند و به پیام‌ها و تماس‌های افراد خاص اجازه دهند. این ویژگی تمرکز را تشویق می‌کند و در عین حال امکان برقراری تماس‌های اضطراری را نیز فراهم می‌آورد.

Family Link، سرویس گوگل برای والدین جهت مدیریت فعالیت‌های تلفن همراه فرزندان، در سال 2022 بازطراحی شد. همچنین، اگر به دنبال قابلیت‌های مشابه در محیط اپل هستید، قابلیت Schooltime را مد نظر قرار دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا