فناوری

اینفینیکس ایکس‌پد با نمایشگر 11 اینچی عرضه شد

اینفینیکس در سکوت خبری از اولین تبلت خود به نام Xpad پرده برداری کرد. دستگاه جدیدش نمایشگر 11 اینچی، تراشه هلیو و نسخه LTE دارد. ایکس پد مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G99 می باشد.

اینفینیکس یک XArena Game Space را با سه حالت مختلف قدرت ارائه کرد که برای تخصیص بارهای مختلف انرژی به پردازنده گرافیکی Arm-G57 MC2 برای اهداف بازی طراحی شده است. صفحه نمایش ال سی دی 11 اینچی دارای نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح 1920 در 1200 پیکسل است. قاب نسبتاً نازکی دارد که نسبت صفحه به بدنه را به 83 می رساند. Infinix همچنین نشان داده که روشنایی آن 440 نیت است.

تبلت اینفینیکس با بدنه‌ای فلزی و سنسورهای 8 مگاپیکسلی در جلو و پشت طراحی شده است. در سال جاری که سال هوش مصنوعی نامیده می‌شود، اینفینیکس محصول جدید خود به نام Folax را معرفی کرده که از دستیار صوتی مبتنی بر ChatGPT بهره می‌برد.

Xpad با چهار بلندگوی قدرتمند، تجربه‌ای برتر در مصرف محتوای چندرسانه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین، اینفینیکس Xpad مجهز به باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژر 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود و تا 50 درصد ظرفیت را در تقریباً 40 دقیقه پر می‌کند.

Infinix Xpad در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی عرضه می شود و دارای 4 یا 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی است. این شرکت اشاره ای به ترکیب پیکربندی حافظه، قیمت و زمان عرضه تبلت ایکس پد نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا